מהן סגירות חורף? הכירו את פתרון ההגנה המושלם מגשמים לחצרות הבתים

זמן קריאה: 2 דקות
סגירות חורף

חולמים על האפשרות לצאת לחצר שלכם בשיא הגשם, ליהנות מספל קפה חם ואף לסעוד בפנים את ארוחת הערב בסוף היום? מעוניינים במקום שיוכל לשמש כחדר נוסף על רצפת החצר? אם אתם מחפשים אחר יתרונות אלו, אתם זקוקים לפתרון הגנה תשתיתי ייחודי בשם 'סגירת חורף'. פתרון זה מבוסס על קירות ניידים שניתן להתקין ממש בלב החצר שלכם וליצור בה חדר-בית נוסף. המבנה מגיע מקורה ועל כן מספק הגנה מלאה מהגשם.

חלונות בלגיים ברמה הגבוהה ביותר: זכוכית מחוסמת, פרופיל אלומיניום איכותי

כל קיר של סגירת החורף הוא חלון בלגי ענק. גם הגג עשוי מחומר זה. לרשותכם, שלדת פרופיל מאלומיניום אשר אושרה על ידי מיטב התקנים המערביים המובילים. ניתן לעצב עבורכם סגירות חורף על פי הזמנה: עם זכוכית חלקה או התזת חול, עם פרופיל בצורת מלבן או גלילי, דק או עבה לבחירתכם. לכן, השיטה הטובה ביותר לבחור סגירת חורף היא באמצעות הדמיית מחשב של חנות פתרונות הצללה. שם, תוכלו להיחשף למגוון רחב של סגירות חורף ולבחור את המיטבית ביותר עבור החצר שלכם. מומלץ לבצע את ההשוואה בחצר על מנת למצוא את הדגם שנראה הכי טוב כשהוא מוצג יחד איתה.

כניסה נוחה וחלקה לתוך סגירת החורף

סגירת החורף מורכבת מדלת קלה לתפעול וניתנת לסגירה ונצירה. בשונה מסוכות והתקנים ניידים אחרים, סגירות חורף מתפקדות כמו חדרים מלאים לכל דבר ועניין ובכך הן מאפשרות לכם הגנה מלאה מהגשם, גם מהפאה בו מתבצעת הכניסה למתקן.

מבחר גדלים של דגמים שונים בהתאמה אישית

ניתן לבחור סגירות חורף בכל מיני סדרי גודל, החל מסגירות חורף להכנסת כיסאות בודדים ועד סגירות חורף אשר נועדו להכנסת ריהוט גן מסיבי הכולל כורסאות וספות מוארכות. מאד מומלץ לגבש היטב את הבחירה של פתרון ההגנה הנדרש, ולהבטיח כי ריהוט הגן עמו תכננתם לבסס את זמן החורף שלכם בחצר יוכל להשתלב בקלות במתקן מבלי לגרום לצפיפות. לכן, ההמלצה היא לעיין במידות של כל דגם בקטלוג וגם לערוך מדידות משלכם בשביל להבטיח סגירות חורף שתתאמנה. חשוב, מאידך, לערוך מדידות של החצר עצמה ולבדוק שהדגם המבוקש מתאים לשילוב בה.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם