טיפים לרכישת מזון בריאות לכיבוד ולאירוח

זמן קריאה: 2 דקות
טיפים לרכישת מזון בריאות לכיבוד ולאירוח

מזון בריאות הוא אחד המרכיבים החשובים באירועים מכובדים. כשהכיבוד מבוסס על מזון בריאות זה מראה על הרמה של האירוע ושל היזמים וגורם לאירוע להיות ממש בלתי נשכח. חלק נכבד מהאורחים מגיע בשביל האוכל ומצפה למצוא משהו איכותי, בריא וגם טעים. במקבץ טיפים זה נכווין אתכם כיצד להסדיר רכישת מזון בריאות איכותי לאירועים. קריאה מהנה!

טיפ מס' 1 – מומלץ להתמקד במגשי אירוח פירות חתוכים

פירות חתוכים ממגשי אירוח מספקים לאורח המון יתרונות: קודם כל הם יוצרים רושם ראשוני מלבב עין משום שהמגשים מעוטרים בפירות חתוכים צבעוניים היוצרים מראה של פסיפס. בנוסף, האורח לא צריך להתעסק בלקלף ולחתוך. הוא מקבל את הפירות מוכנים לאכילה, רק למצוא מזלג ולאכול. שלישית, האורח מבחין שקיסונים, ממולאים וחטיפים הם לא ברירת המחדל היחידה. יש אלטרנטיבה, היא בריאה ואטרקטיבית ולשם – יש סבירות לא קטנה שהוא יפנה. על מה צריך להקפיד כשמסדירים מגשי אירוח של פירות?

טיפ מס' 2 – חשוב לוודא כי מדובר בפירות אורגניים

זה לא סוד שישנם לא מעט אנשים שאמנם מכינים את הפירות לקהלים שלהם אבל עושים את זה על בסיס קניית פריטי מזון מרוססים בסופרמרקט. מומלץ לוודא שלא כך קורה במקרה שלכם ושמדובר בקייטרינג שעובד עם מוצרים טבעיים. אם כבר השקעתם באירוע ומימנתם כיבוד, תפאורה וחברת הפקות, לפחות תדאגו שתיהנו ושהאורחים שלכם ישמחו כשהם טועמים פרי טבעי בטעם של עוד, ולא מוצר מרוסס מהמרכול.

טיפ מס' 3 – מאד כדאי להסתכל על עבודות קודמות של הקייטרינג בתחום עיצוב המגשים

אל תשכחו שמדובר במנות לאירוע ולא במנות אישיות עבור המשפחה שלכם. באירוע, כל אסופת פריטי כיבוד, מהמטוגנים ועד הסלטים, מוגשים בשיא התפארת והעיצוב לסועדים. לא רק שאין סיבה שבפירות זה יהיה שונה, יהיה זה פספוס גדול אם הפירות לא ייראו מעוצבים. פרי זה אובייקט צבעוני, ועל כן עירובו עם פירות אחרים ייצור מראה מלבב עין של פסיפס יוקרתי. מומלץ לוודא כי החברה שמספקת לכם מזון בריאות לאירועים נוהגת כך ומגישה את הפלחים חתוכים בסגנון מעוצב ובקוהרנטיות בין פריט לפריט.

טיפ מס' 4 – חשוב לתזמן היטב את שעת הגעת המגשים

פירות הם לא פיצוחים; קשה מאד לשמור על הטריות שלהם לאורך זמן, בוודאי כאשר הם אורגניים. לכן, עליכם להחליט אם לכבד את האורחים שלכם בהם בפתיחת האירוע לצד המנות הראשונות או בזמן הקינוחים ולתזמן את הגעת עובדי הקייטרינג עם המגשים בהתאם. רק כך טריות המוצרים תישמר והאורחים יזכו ליהנות מטעמם המיוחד.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם