ביטוח עסקים – או שלא עושים עסק

זמן קריאה: 2 דקות
ביטוח לעסקים

ביטוח פרטי או חברה גדולה ומוכרת אשר מעניקה שירותי ביטוח.

ביטוח עסקים מפני תביעות של לקוחות

ביטוח עסקי כפי שכבר צויין תחילה מבטח את העסק מפני נזקים של גניבות, אותו כנ"ל, ביטוח עסקים מכסה את העסק מפני נזקים הנגרמים כתוצאה משריפה, רעידות אדמה, אירועי פח"ע בקרבת מקום ועוד. ביטוח עסקים בעיקר מכסה את העסק מפני תביעות של לקוחות ו/או לקוחות לשעבר ו/או לקוחות פוטנציאליים. לדוגמא: חברת קוסמטיקה מייצרת מוצר X ואדם אשר רוכש את המוצר מאוכזב מהתוצאות (כי הוא לא נראה יפה כמו הדוגמן בפרסומת) או שבמקרה הוא אלרגי לאחד המרכיבים מתעוררת אצלו פריחה… ביטוח עסקים מכסה את ההוצאות במקרה והוא תובעה את העסק ודורש פיצוי כספי.

ביטוח עסקים מפני תביעות של עובדים

העובדים של היום הם לא העובדים של פעם. כיום, אנשים עוזבים מקום עבודה על בסיס שנתי כמעט ומחפשים תמידית אחר מקומות עבודה "שווים" יותר. עובדים נוהגים להתעדכן בזכויות שלהם ובמקרה שהם לאמקבלים או רק חושבים שהם לא מקבלים את מלוא הזכות המגיעה להם – הם תובעים את המעסיק בבית דין לעבודה. ביטוח עסקים מכסה את העסק מפני תביעות של עובדים וכמו כן, ביטוח עסק מכסה את העסק במקרים של תאונות עבודה למיניהם במסגרת התפקיד, בין אם עובד נפל מסולם בזמן שביצע עבודה בחברה או שעובד נפצע בתחנת הרכב בזמן שהיה בדרכו אל לקוח. ביטוח עסקים גם מכסה מקומות עבודה מפני תביעות של לקוחות אשר נפגעים (אם לקוחה מחליקה במסדרון החברה ומועדת לדוגמא).

ביטוח עסקים מפני סיכונים מקצועיים למיניהם

לכל עסק ועסק יש את הסיכונים המקצועיים שלו. חקלאים נכנסים לקשיים בשנות בצורת כאשר לא יורד מספיק גשם ומלונאים נכנסים לקשיים בתקופות בהן יש פיגועים או מלחמות ותיירים מבטלים טיסות וחושים להגיע לארץ וכיו"ב. מדובר על סיכונים מקצועיים אשר אינם ידועים מראש ועל קשיים אליהם נכנס העסק שלא באשמת ההנלה והעובדים אלא מסיבות חיצוניות בלתי נשלטות. בין אם מדובר על נזקי מזג האוויר, מתחים פוליטיים או שנת מיתון קשה הפוגעת בתחום העיסוק שלך, ביטוח עסקים מבטיח לך שתהיה מכוסה במקרה של קשיים, תביעות משפטיות ועוד.

אם עדיין לא דאגתם לעשות ביטוח עסקים, זה הזמן, לקראת שנת המס החדשה להרים טלפון ולברר לגבי הביטוח שמתאים לכם.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם