יועץ משכנתא איתך עד קבלת המשכנתא

זמן קריאה: < 1 דקה
לקיחת משכנתא

משכנתא היא הלוואה פרוסה לאורך שנים שאדם או בני זוג לוקחים מהבנק. משכנתא לרוב לוקחים מהבנק כדי לקנות דירות, בתים או סוגים אחרים של נדל"ן. אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם זכאים לקבל הטבות במשכנתא. הטבות אלו מקבלים ממשרד הבינוי והשיכון. להטבות אלו במשכנתא זכאים זוגות נשואים צעירים, עולים חדשים, חסרי דיור, רווקים שעברו את גיל שלושים ומשפחות חד הוריות. בישראל מי שבדררך כלל מעניק הלוואות משכנתא הם בנקים שונים. בנקים אלה מתאימים מסלולי משכנתא שונים אשר יתאימו לרבים בעלי צרכים שונים.

משכנתא כדאי לקחת רק אחרי שמתייעצים עם מומחים שונים ומשרדים המתמחים בכך. ייעוץ משכנתאות הפך לעסק גדול ותחרותי. חברות רבות מתחרות ביניהן בתחום של ייעוץ משכנתאות וכל אחת מתיימרת להתאים לאנשים הפונים אליהם משכנתא בתנאים נוחים וטובים המתאימה ללקוחות הספציפיים ככל הניתן. ייעוץ משכנתא עוזר בשאלה משכנתא באיזו גודל לקחת, על כמה שנים לפרוס אותה ובאילו אחוזי ריבית. ייעוץ משכנתא משגשג כל-כך משום שלקיחת משכנתא זוהי מחוייבות רצינית שמשפיעה על האדם או על בני הזוג שנים רבות. ישנם אנשים שמוצאים את עצמם משלמים תשלומי משכנתא מרבית חייהם.

משכנתא – מה חשוב לדעת? 

משכנתא אפשר לפרוס לתקופה של עד שלושים שנה. משכנתא משתלמת לישראלים רבים כי במקום להוציא כסף על תשלום לשכר דירה הם יכולים לשלם סכומים דומים, או מעט יותר גבוהים, וכך לאחר שנים להיות בעלי דירה או נכס. זאת בניגוד להשכרת דירה שלאחר שנים רבות של תשלום הם לא מקבלים כלום. 

משכנתא צריך להתאים, כאמור, לצרכים של האדם שמבקש את ההלוואה. לא כולם מרוויחים אותו הדבר, ישנם כאלה שמקבלים את תשלומם בדולרים או ביורואים ולא בשקלים וכן הלאה. ישנם משכנתאות אשר צמודות למדד וישנן כאלה שלא, ישנן משכנתאות בריביות קבועות וישנן משכנתאות בריביות משתנות וכן הלאה. הרבה ישראלים, למשל, בוחרים שלא להשתמש במסלול הדולרי, בלקיחת הלוואת משכנתא.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם