מידע על טיפולי שיניים בידי מומחים

זמן קריאה: 2 דקות
טיפול שיניים בידי מומחים

טיפולי שיניים בידי מומחים מסייעים לכם לצלוח בעיות דנטליות כמו כאבי-פתאום, חורים בשיניים, דלקות בחניכיים, ועוד. לכן, גם אם אתם במצב דנטלי תקין – חשוב כבר כעת לדעת מי תהיה המרפאה שתטפל בכם בעתיד, כי בעיות דנטליות מתרגשות עלינו כפציינטים בלי תכנון מוקדם ברבים מן המקרים. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לבחון מרפאת שיניים בעיניו של פציינט ולהסיק אודות טיבה ויתרונותיה.

ידידותית לילדים – חובה לכל מי שמצוי בעת תקופת חינוכם וגידולם

אם אתם מגדלים ילדים בשנים הקרובות, מאד חשוב לוודא כי מרפאת השיניים שאתם מחפשים תתאים עבורם. הגישה לילדים אינה באמת יכולה להיעשות אצל כל רופא שיניים; מומלץ מאד שהרופא המטפל יהיה בעל ניסיון בטיפול בבעיות ילדים: החל מרמת ההרדמה, שבמקום זריקה צריכה להיעשות בסדציה או בגז צחוק, ועד רמת הטיפול הממשי שכוללת ידע בפתרון בעיות בשיני חלב נשירות, כולל ביצוע טיפולים שעשויים להתרגש על ילדים, עקירת שן-עודפת וטיפול בחבלה דנטלית שעשויים לספוג ילדים.

מיועדת לטיפולים כירורגיים בעת הצורך

חשוב לוודא כי מרפאת השיניים שתבקרו בה תהיה מוסמכת לבצע טיפולי שיניים בידי מומחים לתחום הכירורגיה. ברבים מן המקרים, מרפאות פרטיות מפנות למרפאות אחרות, בהן יושבים הכירורגים והתוצאה היא סחבת מרובה ומפגש עם רופאים חדשים לחלוטין שאינכם מכירים, והם עוד אלו שצריכים לבצע את המשימות הכירורגיות המסובכות. לכן, לא הולכים מראש למרפאת שיניים שמבצעת משימות חלקיות, אלא את כל המשימות הדנטליות כולל כירורגיה: עקירה כירורגית, הרמת סינוס פתוחה, ועוד.

ניתן לבצע אסתטיקה דנטלית

מרפאה המספקת טיפולי שיניים בידי מומחים צריכה לחלוש גם על התחום האסתטי: יישור שיניים, הלבנת שיניים וציפוי לשיניים המשלב אסתטיקה עם הגנה פיזית עליהן. מד מומלץ לבדוק אלו טיפולים אסתטיים נעשים באותה מרפאה על מנת להסיק התאמה לכם או לילדים שלכם. ביישור שיניים, למשל, ההעדפה היא להתוות סמכים קבועים לילדים, וגשרים נשלפים למבוגרים. בתחום הציפוי, יש להבדיל בין ציפוי חרסינה לבן ומבריק אך שביר לבין ציפוי קומפוזיט רגיש לכתמי צבע אך חזק ומשמש גם לביצוע סתימות. טיפולי שיניים בידי מומחים מוגדרים ככאלו כאשר יש לכם את יכולת הבחירה תוך מתן הסבר מלא על השלכותיה.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם