תחפושות לפורים: איך להתכונן לחג פורים?

זמן קריאה: 2 דקות
תחפשות לפורים

פורים הוא חג יהודי הנחגג ביום ה-14 של חודש אדר העברי. החג מנציח את הצלת העם היהודי מהמזימה להשמדתו על-ידי המן הרשע. מנהג התחפושות מוזכר ברמז כבר במגילת אסתר ״ויהפוכו״, כלומר הכול הפוך, תלבושות שונות לכל אדם, מסכות ופרטי לבוש שונים ומגוונים.

חג פורים הוא אחד החגים האהובים ביותר בארץ, במיוחד אצל ילדים וגם בקרב מבוגרים רבים. זה החג היחיד שבו כל אחד יכול להיות כל מה שהוא רוצה, ללבוש מה שהוא רוצה ולמעשה להיות כל מי שהוא רוצה ליום אחד.

מלבד מצוות התחפושות שכמובן מרמזת על שמחה ועל שעשוע רב, ישנן בחג פורים עוד מצוות כגון קריאה במגילת אסתר, סעודת פורים שכוללת שתיית יין (שתייה עד לא ידע) וגם איסוף מתנות לאביונים, חלוקת דמי פורים והכנות משלוחי מנות.

הדגש העיקרי בקרב הילדים הוא כמובן משלוחי המנות והשלב שהם אוהבים הכי הרבה- התחפושות, ישנם כמה דרכים לרכוש תחפושות מיוחדות ויפות.

סיכמנו עבורכם מספר דרכים כדאיות

קניית תחפושת מחנות:

הדרך הקלה והנפוצה ביותר היא קניית תחפושת מחנות. כיום ניתן להשיג שלל תחפושות בחנויות תחפושות שונות ואפילו בחנויות צעצועים. תחפושות מושקעות ואיכותיות עם כל הרעיונות שאפילו לא חשבתם עליהם, תחפושות קומפלט עם מסכות, כובעים וכל האביזרים הדרושים לתחפושת מושלמת. בחנויות אלה תוכלו למצוא מגוון רחב של תחפושות לגברים, לנשים ולילדים. תחפושות בכל הצבעים, בכל המידות ובכל הגדלים. חסרון אחד שיכול להיות במקומות אלה הוא המחיר הגבוה אותו דורשות חנויות התחפושות, אבל כיום ניתן להשיג תחפושות גם בשלל דרכים אחרות.

הזמנת תחפושות מהאינטרנט:

הזמנת תחפושות באינטרנט הפכה לטרנד פופולרי כאשר אנשים רבים מעדיפים לקנות תחפושות מאתרי אינטרנט כמו איביי או עלי אקספרס. קניית תחפושת באינטרנט מציעה יתרונות רבים כמו נוחות של קנייה מבלי לצאת מהבית, זמינות במגוון רחב של מידות, מחירים נוחים לכל כיס ואפשרות לרכוש פריטים הכוללים משלוח עד הבית, אך ישנם גם כמה חסרונות בהזמנת תחפושות באינטרנט כמו שלא תוכלו למדוד את התחפושת לפני ביצוע רכישה, ייתכן שתתקלו בבעיה בהחזרת פריט, אם הוא לא מתאים לכם, וייתכן שלא תדעו מה המידה שתתאים ביותר עבורכם. 

הכנת תחפושת לבד בבית:

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור תחפושת משלך לבד בבית. תוכלו למצוא מדריכים באינטרנט או בספרים שמראים לכם איך להכין תחפושות מאפס עם בד וחומרים אחרים שאפשר לקנות בכל חנות כלבו. יש אנשים שמשתמשים גם בדברים שכבר יש להם בבית, כמו סדינים וציפיות, כדי להכין תחפושות לא יקרות וקלות להכנה מבלי להשקיע הרבה כסף מיותר ליום אחד בלבד. שימו לב שאתם משתמשים בחומרים ידידותיים, לא מסוכנים לילדים ולא דליקים, כדי שיהנו מהתחפושת ולא תסכנו אותם.

תחפושת יד שניה:

תחפושת יד שניה היא תחפושת משומשת שמישהו אחר לבש לפניך. יש המון אנשים שמוכנים למכור את התחפושות המשומשות שלהם משנים קודמות במחיר זול או לתרום אותן. בדרך כלל תחפושות אלו נלבשו פעם אחת או פעמים בודדות והן ראויות לשימוש חוזר.

בחרו את הדרך המתאימה ביותר לכם לבחירת תחפושת, גם מבחינת השקעה, מבחינת חשיבה וכמובן מבחינת מחיר. חג פורים הוא חג שמח, מבדר וצבעוני במיוחד. זה חג שמוציא מכם רעיונות נפלאים וכשרון רב. תהיו יצירתיים ותהנו מהחג הזה יחד עם ילדיכם! חג פורים שמח ומבדח לכולם!

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם