חופש גדול לקטנטנים

זמן קריאה: 2 דקות
חופש גדול לילדים

חופש גדול עם ילדים קטנים עשוי להיות הזדמנות גדולה לתקופה נפלאה, או אסון גדול ומתמשך. ההבדל בין השניים קשור לתכנון מקדים והיערכות מתאימה לקראת התקופה. בתחילה, מומלץ לתכנן אירועים גדולים ומורכבים יותר כמו טיולים משפחתיים וקייטנות שאליהן נרשמים מראש. התכנון והשיבוץ בלוח חופש גדול ומסודר יעזור ביצירת מסגרת זמנים ברורה לחופש הממושך. אך מה יהיה כשיגמרו התוכניות הללו? והילדים יסתובבו בבית חסרי מעש ללא אטרקציות?

פעילויות לחופש הגדול


לאחר שתמו הקייטנות המושקעות והחופשות המשפחתיות, הגיע הזמן לפעילויות מסוג אחר. פעילויות שכאלה יכולות להעשיר את חוויית הקיץ של הילדים, תוך מאמץ לא רב מצד ההורים.


יצירה


הדוגמה הקלאסית ביותר היא תכנון של סדנאות יצירה שונות. קפיצה קצרה לחנות יצירה גדולה כמו מקס סטוק תספק לכם מוצרים ורעיונות ליצירות רבות במחירים נמוכים- שלט לחדר, קופסאות תכשיטים, עיצוב כרית אישית ועוד. קנייה מרוכזת של דברים כאלה עם מוצרי יסוד כמו צבעי גואש, מכחולים, ואביזרי קישוט, יצרו לילדיכם קייטנה יצירתית ומהנה.


קריאה


הקיץ הוא זמן מצויין להצית מחדש את חדוות הקריאה בקרב ילדיכם. תוכלו לקנות מנוי לספרייה העירונית או להזמין ספרים מראש, וכך תציפו בפניהם את המגוון העצום של עולם הקריאה. סדרות ספרים מומלצות לגילאי יסודי הן מנהרת הזמן, ג'ינגי וכדומה. ההיכרות עם הספרים בקיץ עשויה לגרום להם להתחבר ואף לרצות להתמיד בכך גם בהמשך, בזמן הלימודים. 

 

צפייה


לבסוף, אין מה לעשות אך בשנת 2022 הדבר השכיח ביותר הוא מסכים, אך אין זה מעיד על איכות החופש שלכם. למעשה זו יכולה להיות הזדמנות להשלים קלאסיקות ילדות נוסטלגיות כמו ארתור. הסדרה ארתור ידועה בהיותה מותאמת לילדים, חינוכית ומעניינת. תוכלו גם לעשות בינג' משפחתי בסדרה נבחרת, או לצפות בסרט מעניין.

 

סדרות בחופש הגדול- לא מה שחשבתם


צפייה בסדרות בחופש היא לא מפחידה וגרועה כפי שהיא עלולה להישמע. בעולם מצויות סדרות ילדים רבות המותאמות מבחינת תוכן וערכים לילדים בגילאים שונים. תומס הקטר וחברים היא סדרה שמציגה חוויות מסביב לעולם, בשילוב עם ערכי חברות ולמידה על רכבות מסוגים שונים. הסדרה אוטובוס הקסמים היא גם דוגמה לסדרה על חוויות במקומות שונים, המתרחשת בשילוב עם דמויות מבית ספר, עימן כל ילד יוכל להזדהות. לילדים חובבי טבע והרפתקאות, תוכלו להציג את הסדרה אחים וחיות אחרות.

אם אתם חוששים מהקיץ, אנו כאן כדי להרגיע את הרוחות ולעזור לכם בתכנון הקיץ המושלם. תחילה מומלץ לתכנן את התוכניות הגדולות, ולאחר מכן לשבץ את האירועים הקטנים בין לבין. כדי להפוך את הקיץ לעשיר ומגוון עבור הקטנטנים שלכם, אנו ממליצים לשזור בקיץ פעילויות שונות. התחילו עם פעילויות יצירתיות, הוסיפו לכך שגרת קריאה קבועה, ובין לבין תאווררו אותם עם סדרת ילדים טובה. נסו להתאים את אופי התכנון לתחומי העניין של ילדיכם, כי כפי שאמר ארתור- "בכל יום אתה פוגש חבר, דומה לך וקצת אחר.. כל אחד הוא מיוחד!"

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם