לחסוך בחשמל ועדין לקרר את הבית – המאווררים של שנת 2022

זמן קריאה: 2 דקות
מאורר תקרה

בקיץ של מדינת ישראל בעלת מזג האוויר הים תיכוני, התחושה הנפוצה ביותר היא- חום. חום, זיעה, ושרב כבד הם רק מקצת הדברים שמצפים לנו בכל קיץ טיפוסי בארץ. עם החום מגיעה ההוצאה הכלכלית הגדולה על פתרונות קירור שבאים לידי ביטוי בדרך כלל בצורת הפעלה רציפה של מזגנים. עם זאת, בשנים האחרונות חלה מגמה של מעבר לפתרונות קירור אחרים וחסכוניים יותר כלכלית. לדוגמה, אנשים עוברים לשימוש במזגן מרכזי במקום מזגנים אישיים, מתקינים ווילונות לחסימת השמש, מגדלים צמחיה בתוך הבית או לחילופין, משתמשים במאווררים.

למה מאווררים?


יתרון המאווררים בא לידי ביטוי בחיסכון משמעותי, מבלי להתפשר על איכות הקירור והאוורר. חשוב להכיר את העובדה כי קיימים בשוק סוגי מאווררים שונים, שאותם ניתן להתאים לצרכים שלכם. המאווררים מגוונים, מעוצבים, יעילים ונוחים לשימוש, והם הפתרון המושלם לאוורור מבלי להפעיל מזגן ללא הפסקה בכל הבית כפי שנהגו בעבר. מאוורר טוב יעשה את העבודה בקירור הבית שלכם, אך תשימו לב כי מדובר במכשיר שקיבל אישור של תו תקן, כדי לוודא שהשימוש בו בטוח.

מאוורר תקרה מאוורר עומד ומה שביניהם


כאמור מאוורר תקרה יכול להגיע בשלל סוגים. כיום נמכרים מאווררי תקרה, רצפה, ומאווררים עומדים, ולכל אחד מהם "תחום התמחות" משלו. לצורך העניין, אם יש בביתכם חצר גדולה, יהיה זה כדאי לרכוש מאוורר תקרה לפרגולה שלכם כדי שתוכלו לארח בכיף ובנעימות גם בימות הקיץ. בנוסף, מומלץ להיעזר במאוורר רצפה או מאוורר עם סטנד לאוורור חדרים אחרים בחלל הבית.

טכני ופרטים נוספים


מחיריהם של מאווררי התקרה משתנה לפי סוגם, אך מסתובב סביב מאות שקלים בודדות. המפרט הטכני הוא פריט שכדאי לשים אליו לב כדי לוודא שאתם בוחרים מאוורר שמתאים לכם. זה יתבטא הן בדרך הפעלת המאוורר ( באמצעות שלט או אנלוגי), והן בעיצוב שלו. המאווררים מעוצבים בסגנונות ובצבעים שונים, על מנת שתוכלו להתאים אותם למרחב בו הם יפעלו. כיוון שלרוב המאווררים יש מצבי פעולה בודדים, אופן הפעלתם פשוט למדי- לחיצה בכפתור על העוצמה הרצויה. אלמנט נוסף שניתן להתאים במאוורר עומד לדוגמה הוא קיבוע המאורר במקום, או סיבובו.

לסיכום, מאווררים הם הפריט ה "חם" לקיץ החם הבא! וכדי שהוא יהיה מעט פחות חם, ומעט יותר חסכוני, אנו ממליצים גם לכם לרכוש אותם לביתכם. ה. בקנייה אנו ממליצים להגיע מוכנים מראש עם רעיונות כלליים לייעוד המאוורר- בבית או מחוצה לו, שימוש קבוע או זמני, וכו. כמו כן אנו מזכירים כי מאווררים אינו פריט לשימוש חד פעמי, והוא שימושי מאוד לכל עונות השנה. גם בימות החורף, כאשר מתקרר אך כדיין קיים קצת מחנק באוויר, ניתן יהיה להשתמש במאוורר בקלות והוא יאוורר את החדר בקלות , במהירות ובחסכוניות.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם