הקרב על נווה פריצקי – תחרות קידום אתרים 2022

זמן קריאה: 2 דקות
נווה פריצקי

נווה פריצקי הינו מונח חדש בגוגל שתפס תאוצה בספטמבר 2022 ותפס הרבה מאוד מקדמי אתרים ישראלים שבחרו שזה הביטוי שהם רוצים להתברג בו בעמוד הראשון בגוגל. אז מה זה בכלל נווה פריצקי? כל הפרטים בכתבה הבאה.

נווה פריצקי (https://nave-prizki.co.il) הינו ביטוי אשר נבחר על ידי גל חזיזה מחברת buypost כביטוי המרכזי אותו יש לקדם כחלק מתחרות קידום אתרים שיצאה לדרך בספטמבר 2022 לתקופה של חודש ימים בלבד.

מעל 30 מקדמים ישראלים נרשמו לתחרות במטרה לזכות בטייטל "מקדם האתרים הטוב בישראל לשנת 2022" ובבונוס נוסף של 15,000 ש"ח.

מה צריך לעשות כדי להיות מקום 1 בביטוי נווה פריצקי?

בשביל להיות במקום ה-1 בגוגל בביטוי נווה פריצקי, החלו מהר מאוד המקדמים שנרשמו לתחרות לבנות אתרי אינטרנט מושקעים, לכתוב תוכן רב, להקים ערוצי יוטיוב, עמודי פייסבוק וכל זה על מנת לגרום לגוגל להאמין שהם התוצאה האמיתית בכל מה שקשור לעיר הדמיונית והחדשה בשם נווה פריצקי.

חברות רבות החליטו להשקיע תקציבים גבוהים מאוד – מעל 10K עבור קניית קישורים מאתרי תוכן איכותיים, מקדמים אחרים החליטו להשקיע בנראות האתר ובתוכן, חווית משתמש והזרמת תנועת גולשים אמיתית באמצעות הגרלות וכדומה.

נכון להיום האתר המדורג בתוצאה הראשונה (אנחנו מדברים על שבוע לקראת סוף התחרות) הינו של חברת טופיק מדיה שהקימה אתר אינטרנט מושקע מאוד, בהרבה מאלו של המתחרים האחרים לתחרות, הזרימו טראפיק בשיטות מקוריות ולאו דווקא בהשקעה כספית גבוהה בכלל. לכו תדעו, אולי זה עוד ישתנה.

איך היתה התגובה של גוגל לתחרות?

אז חשוב מאוד להבין שגוגל הוא רובוט חכם מאוד, אבל היה לו קשה מאוד לעכל את כל האתרים שהצטרפו לתחרות בזמן כל כך קצר. ראינו שינויים רבים לאורך זמני התחרות, כאשר רק לאחר שבועיים גוגל התחיל להציג את כל המתחרים בעמוד הראשון. עד אז, ראינו מדי פעם מתחרה אחד, לאחר מכן מתחרה אחר וכן הלאה.

לאחר שבועיים המצב די התמתן, כאשר התוצאה שהובילה היתה של המקדם שהשקיע הכי הרבה כסף בקישורים מאתרי סמכות (כמו ישראל היום, הארץ וכדומה) ולאחר מכן האתר של טופיק מדיה עלה בדירוגים ותפס את המקום הראשון.

מה נראה בשבוע האחרון לתחרות?

אני מניח שהשבוע האחרון לתחרות זו התקופה הקריטית ביותר והאינטנסיבית ביותר בעיני מקדמי האתרים המשתתפים בתחרות ונוכל לראות פעולות אגרסיביות (אולי מדי) מצד אלו שרוצים עד מאוד לזכות בפרס המיוחל.

ההנחה היא שכסף רב יושקע בקישורים מאתרים חזקים (בנוסף למה שהושקע עד היום), תכנים רבים יעלו לגוגל ועוד פעולות נוספות במטרה לתפוס את התוצאה הראשונה.

קשה מאוד להגיד מי מהמתחרים הולך לזכות, אך אנחנו יודעים שהולך להיות לנו שבוע מעניין מאוד. הבעיה היחידה שעלולה מעט להקשות היא החגים אבל אני בטוח שכלי האוטומטציה הרבים ברחבי הרשת יסייעו לחברות לבצע את הפעולות גם בשלט רחוק.

בהצלחה לכל המקדמים בתחרות.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם