עיצוב חיפויי קיר במטבח ובאמבט בקניית בית חדש

זמן קריאה: 2 דקות
חיפוי קיר במטבח

חיפויי קיר מעוצבים עושים את ההבדל הדקורטיבי האמיתי בחדרי השירות. כאשר המטבח וחדר המקלחת שלכם מעוצבים בחיפויים – אתם צפויים לבוא על סיפוקכם בכל פעם שתיכנסו לשם. אם אתם מעוניינים להבטיח בחירה מוצלחת של חיפויי קיר, גיבשנו לכם כאן את כל הכלים שאתם צריכים בשביל להצליח בכל ובגדול.

בחירה ראשונית בעזרת הדמיית מחשב של חנות חיפויים

הדמיית מחשב הנה כלי אינטרנטי באמצעותו ניתן לבחור עיצוב ראשוני עבור חיפויי קיר. הבחירה צריכה להתבסס יעל מה שאתם מבקשים להנחיל בחדר שלכם. למשל אם זה חדר קטן שאתם מייעדים לו להיראות גדול, רחב וחגיגי, מומלץ לבחור חיפויים בצבע בהיר. אם זה חדר שאתם מבקשים לנסח בו עיצוב אינטימי ש- "יקטין" אותו ויזואלית , מומלץ לרכוש חיפויי קיר בגוונים כהים.

התאמת גדלי האריחים לגודל החדר

בין אם החדר גדול ובין אם הוא קטן, קיר עם הרבה אריחים הוא קיר שנראה טוב יותר מקיר עם מעט אריחים: הפרופורציות נכונות יותר וההתבוננות תיצור את המצג המבוקש. לכן, אם הקיר שלכם קטן – היעזרו בחיפויים בהם כל אריח הינו קטן בשביל למקם שם כמות רבה שלו. אם הקיר גדול, בחרו באריחים גדולים מאותה סיבה. בחירה באריחים קטנים מדי כשהקיר גדול עשויה ליצור את האפקט ההפוך: לעצב קיר שכל אבן אריח קטנה מדי ולא משפיעה על העיצוב הכולל.

שינויים בגרפיקה

כמובן שחשוב לבצע שינויים אם אתם סבורים כי הדבר מתבקש בביתכם. אם ראיתם דוגמה של גרפיקה שמצאה חן בעיניכם אך אתם מעוניינים שהצורות שלה יופיעו בגוון אחר, מומלץ לברר האם השינוי בר-ביצוע. בחלק מהאריחים ניתנת האפשרות לשנות במחשב את הצבע ולבדוק כיצד הם נראים כשהוא מבוסס על גוון אלטרנטיבי לבחירתכם.

חומרי ייצור מומלצים של חיפויי קיר

החומר המומלץ ביותר הוא קרמיקה. אבן זו היא אבן מלאכותית שנוצרת במפעלים ונועדה לשמש עבור עיבוי קירות בית. חיפויי קיר קרמיים הם חיפויים איכותיים אשר מגיעים עם מקדמי שחיקה גבוהים ולא פחות חשוב מכך, מקדמי ספיחת צבע גבוהים. המשמעות היא שמגע עם חומר שיוצר כתמים יגרום לספיחתו ולא להשארתו על גבי המשטח, בשונה מלא מעט אבנים טבעיות בהן ישנה סכנה של הכתמה.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם