מטבחי פורמייקה מעוצבים לבית חדש

זמן קריאה: 2 דקות
מטבחי פורמייקה מעוצבים לבית חדש

מטבחים המבוססים על שכבות נייר. הן מודבקות באמצעות שרף למשטח קשיח, בדרך כלל MDF. היתרון של הפורמייקה הוא בחוזק שלו כציפוי. זהו חומר קשה מאד בשל צפיפות חומר גדולה. ברם, זה גם מהווה חיסרון משום שלא ניתן לעצב מטבח עם דלת עם פיתוחים מגולפים. החומר קשה עד כדי חוסר מוחלט בגמישות, ולכן לא ניתן לכופף אותו במהלך ההדבקה. בצד של כל דלת ארון בפורמייקה מודבקים קנטים עמידים העשויים מ-PVC. הדבר מעניק שכבת הגנה נוספת לארון בצדודיות שלו.

למי מתאימים מטבחי הפורמייקה?

מתכננים לעשות שיפוץ לבית בעזרת קבלן שיפוצים? הפורמיקה מתאימה למעוניינים במטבחים בעלי סגנון עיצוב מודרני ללא פיתוחים על הדלתות. למבקשים לספק לעצמם מטבח ביתי מהיר (זהו מטבח אשר משך הכנתו הוא הקצר ביותר). למי שהגבילו את תקציבם: מבין סדרות המטבחים המעוצבים, זהו המטבח הזול ביותר בשל המגבלה העיצובית שלו למשטחים חלקים בלבד ללא פיתוחים. עובדה זו גרמה לירידת מחירי הפורמייקה.

מהם גווני מטבחי הפורמייקה?

על פי רוב, גוונים הסובבים סביב הצבע הלבן: קרם, אופווייט, שלג וגווני תכלת למיניהם. מרבית דגמי מטבחי הפורמייקה מתאימים לחזות העיצוב המודרנית, המבוססת על הגוון הלבן. אף על פי כן, ישנם מקרים בהם בעלי המטבחים עם צבעי העץ החמים בחרו בחומר זה כבסיס לעיצוב. יצוין כי מדובר במתי מעט, משום שמי שביסס על עץ את עיצוב ביתו, בדרך כלל השקיע יותר ורכש פלטפורמה הניתנת להצגת עיצובים מכופפים ומגולפים, כמו למשל פולימר או אפוקסי.

במה מומלץ להשקיע כאשר מבססים את המטבח על פורמייקה?

אתם מתלבטים האם לקנות דירה חדשה או להשכיר דירה? כשאר קונים דירה מומלץ להשקיע בעיקר ברכיבי אחסון, פחות בגודל של השיש ומשטחי הרידוד. הפורמייקה הוא חומר גלם זול להפליא, וזה מאפשר לכם למלא את המטבח בארונות, ובכך ליצור יתרון בתחום האחסון אשר אין לעמיתיכם שרכשו מטבחים מחומרי גלם יקרים יותר. פתרון האחסון החכם ביותר הוא ביסוס על 1-2 ארונות טובים וגדולים, ושאר אזור הכוורת מעובה במגירות לאחסון רכיבים קטנים יותר של ציוד מטבח.

היכן יש מקום לשנות את עיצוב ברירת המחדל ולגבש תבנית מטבח ייחודית לבית שלי?

בפורמייקה אין הרבה מקומות כאלו, משום שזהו חומר שניתן להדבקה רק על משטחים חלקים. ברם, יש לך אפשרות לעצב את ידיות הפרזול של כל ארון ומגירה. מומלץ להשקיע בזה מחשבה רבה, לבסס ידיות קטנות במטבחים קטנים וידיות גדולות במטבחים גדולים. אם הבית שלכם מיועד להיות בעל עיצוב בורגני, מומלץ להסתמך על ידיות מלבניות או ריבועיות. לעומת זאת, אם העיצוב הוא כפרי, הידיות המומלצות הן קשת או טלסקופיות בעלות חזות עגולה.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם