המדריך לרכישת מטבחים מעוצבים

זמן קריאה: 2 דקות
מטבח מעוצב

כאשר קונים דירה חדשה ומעצבים מטבח, או רוכשים מטבח חדש, שאלת בחירת רכיביו קשורה בראש ובראשונה לתקציב שלכם. ברם, לפני שתגבשו אותו, גבשו רעיון. זה הרבה יותר חשוב ומאפשר לכם לחשוב בצורה צלולה על סוג המטבח אשר תזדקקו לו בעתיד. 2 האפקטים הרעיוניים הנפוצים בעולם המטבחים מתבססים על בחירת עיצוב בורגני לעומת התבססות על תבנית עיצוב כפרית ופרובינציאלית. בעוד אשר בעיצוב בורגני ניתן להתבסס על כל סוגי החומרים, מהעץ המלא היוקרתי, ועד לפורמייקה הזולה והכלכלית, בעיצוב כפרי יש מינימום עלות, שלא ניתן לרדת ממנו. חריגה תצריך אתכם לקנות מטבח מחומרים שלא ניתן לכופף, מה שיגרום תיקון לדלתות כניסה לאי יצירת דלתות ומגירות עם פיתוחים מגולפים. בלעדיהם, אין כמעט כל חשיבות לעיצוב הכפרי במטבח.

רכשו פורמייקה אם המטבח הוא למעוטי תקציב

המטבח הזול ביותר מבין המטבחים המעוצבים הוא מטבח הפורמייקה. יתרונו מתבטא בחומר גלם זול המבוסס על שכבות נייר קשיחות. כשהנייר נהפך לפורמייקה הוא נעשה קשה עד כדי כך שלא ניתן לכופף אותו, והוא יכול להיות מבוסס על דלתות ישרות בלבד, ללא פיתוחים וגילופים. היתרון הוא בהדבקה איכותית מאד, מבוססת על שרף ועל קנטים צדיים מ- PVC. סגנונות עיצוב מתאימים: בורגניים בלבד. מתאים לצביון עיצוב מודרני בעיקר.

רכשו פולימר אם המטבח מיועד להיות כפרי במינימום תקציב

מטבח הפולימר יהיה יקר יותר ממקבילו העשוי מפורמייקה. בתמורה אתם מקבלים חומר גמיש הניתן לכיפוף, אשר ניתן לעצב באמצעותו מטבחים כפריים עם גילופים מעוצבים. לרוב, מודבק החומר על לוחות קשיחים מסוג MDF, בלי אבחנה שמדובר בהדבקה. הדבקת הקנטים הצדית נעשית כשכבה אחת. היא והלוח אינם נראים מודבקים כלל. יצוין כי בין הפולימר לעץ המלא ישנה דרגת תמחור נוספת המתבססת על חומר אפוקסי במקום פולימר. היתרון שלו על פניו: מאפשר שפשופים לקבלת מראה עתיק. החסרון: צבע פריך, נוטה להיסדק מהר. לא מתאים לסביבה עם ילדים ובעלי חיים. המחיר נחשב יקר מאד לעומת הפולימר, ולכן בסקאלת מחירים זו, מטבח הפולימר יהיה עדיף.

רכשו מטבח עץ מלא להנגשת כל סגנונות העיצוב

חדשות news4 ממליצים על מטבח העץ המלא הוא היקר מבין המטבחים הקלאסיים. היתרון הוא בהנגשת כל סגנונות העיצוב, כפרי, בורגני, עתיק ומודרני. כמו כן, עצים המיועדים למטבח מבוססים על חומרי איכות בלבד, ולא על אלו הרגישים והמתכלים מהר. מטבח עץ מלא מיועד למי שאין לו כמעט הגבלת תקציב, והוא תכנן מראש להשקיע השקעה נרחבת במטבח החדש.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם