לא עוברים לבית חדש ללא בדק בית

זמן קריאה: 2 דקות
מהנדס בניין

למה חשוב לקחת את שירותיו של מהנדס בודק?

מעבר לבית חדש הוא צעד גדול מאוד בחיינו, ולכן חייב לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. מעבר לבית חדש כרוך בהרבה תכנון והכנה שצריך לעשות לפני המעבר. מעבר דירה ללא בדק בית יגרור הוצאות מיותרות, נזקים חמורים ואי נוחות בבית. אל תעברו לדירה חדשה ללא בדק בית. חשוב להזמין אנשי מקצוע כמו מהנדס בניין שיבדוק את הדירה על כל נזק או בעיות מבניות שעלולות לגרום לבעיות בהמשך.

הרבה אנשים נכנסים לדירות חדשות ללא הזמנה של בדק בית. הסיבה לכך היא שאנשים לא באמת יודעים איך לחפש אנשים מקצועיים ואמינים ולכן מוותרים על זה. חשוב להזמין בודק מקצועי ולא לחסוך בזה כסף לפני מעבר לדירה שאתם לא מכירים ויודעים את העבר שלה, גם אם זה דירה ישנה או דירה חדשה. 

המפתח למעבר דירה מוצלח הוא לדעת למה לצפות כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה וגם לדירה ישנה, זו הסיבה שתמיד כדאי לבצע בדיקה לפני חתימת החוזה עם הקבלן שלך.המהנדס יוכל להצביע על בעיות פוטנציאליות ולתת לך מידע על מה שעשוי להשתבש  או להרוס את הנכס. הם גם יוכלו לדעת אם יש פגמים נסתרים שלא הוזכרו בחוזה.

כמה חשוב לבצע בדק בית לפני כניסה לדירה או בית חדש:

הדבר החשוב ביותר שיש לחפש בבדק בית הוא הימצאות של עובש, נזקי מים ואסבסט. אלה דברים שיכולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות ולבעיות בשלד הדירה אם לא נזהר מהם. הם יכולים לזהות חלונות ודלתות שבורים שיש לתקן לפני המעבר, מה שיכול לחסוך לכם הרבה כסף בטווח הארוך. אנשי המקצוע האלה יכולים לזהות בדירה נזילות מים שאף אחד לא יכול לראות את זה, הגג דולף וגורם לנזקי מים, הדוד מתקלקל מה שגורם לחשבונות אנרגיה מוגזמות, בעיות חשמליות, עומס יתר על מעגלים ושקעים או כל דבר אחר שמוסתר לעין. 

טעות מאוד נפוצה שאנשים עושים בעת מעבר לדירה חדשה. הם לא מבצעים בדק בית על ידי מהנדס בניין מוסמך לפני החתימה על חוזה קנייה. בדק בית הוא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות כאשר אתם עוברים למקום חדש. זה ייתן לכם מושג למה לצפות והאם הדירה בכלל במצב טוב או לא. אין לעבור לדירה חדשה ללא בדק בית. הסיבה לכך היא שיש הרבה דברים שיכולים להשתבש בבניין שאולי לא תשימו לב אליהם עד שיהיה מאוחר מדי. תחסכו לכם הרבה כאבי ראש בעתיד והזמינו בדק בית! 

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם