כמה מים רצוי לשתות ביום?

זמן קריאה: 2 דקות
כמה מים צריך לשתות

שאלה נפוצה מאוד שאנשים שואלים את עצמם כמה מים צרוי לשתות ביום. ישנם גורמים רבים המשפיעים על כמות המים שאדם צריך לשתות מדי יום. הגורם החשוב ביותר הוא משקל הגוף של האדם. אם אתה שוקל יותר מהממוצע, תצטרך לשתות יותר מים ממישהו ששוקל פחות. גורם נוסף, האקלים בו אתם גרים – אם הוא לח וחם תזדקקו לפחות מים מאדם שגר באזור יבש. מים צריכים להיות מקור הלחות העיקרי שלך, ומשקאות מוגזים אחרים יכולים לעזור להשלים את החסר במידת הצורך.

שתיית מים היא חלק חשוב בשמירה על הבריאות. ישנן דרכים רבות לשמור על לחות הגוף, אך הדרך הטובה ביותר היא לשתות מספיק מים. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על צריכת הנוזלים היומית שלנו, כולל הגיל, המגדר, האקלים ורמת הפעילות היומית.

אז מה היא כמות המים המומלצת ביום?

כמות המים המומלצת לשתייה ביום בממוצע 8 כוסות. עם זאת, כל כך הרבה אנשים לא יכולים לשתות כל כך הרבה מים בבת אחת וצריך לחלק את הכמות למהלך כל היום. כמות המים שאתם צריכים לשתות תלויה בגיל, במשקל וברמת הפעילות שלכם ביום יום. מומלץ לשתות לפחות שתי כוסות מים על כל כוס מזון שאנו צורכים. זה אומר שאם אתם אוכלים ארוחה שיש בה 500 קלוריות, אז אתם צריכים לשתות 500-1000 מ"ל או בערך 8-16 אונקיות של נוזל.

כולם צריכים לשתות מים כדי לשרוד, חשוב מאוד שכל אחד ידע כמה הוא צריך לשתות מים ואיך להשיג את המטרה הזו ביום יום. רוב האנשים אינם מודעים לכמות המים שהם צריכים לשתות ביום, ולכן בסופו של דבר הם שותים יותר מדי או פחות מדי.

סיבות בריאות לשתות מים:

מתיחת העור 

אתם רוצים לשמור על עור הפנים שלכם זוהר ונוצץ? אספקה נכונה של מים תגרום לעור הפנים שלכם להיראות זוהר ונוצץ. תאי העור מתחלפים במהירות וכך העור נראה זוהר יותר. 

להורדה במשקל 

שתייה עקבית של מים תגרום לנו להרגיש פחות רעב. לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו רעבים אבל להפך זאת תחושה של צמא, ולכן כדאי לשתות לפחות כוס מים כאשר אנו מרגישים תחושת רעב וכך תראו איך זה יעזור לכם. 

מונעים כאבים ומחלות 

מחקרים רבים מראים את הקשר בין שתיית מים לבין מחלות וכאבים. 

לסיכום מים הוא משאב חשוב מאוד לגוף שלנו ומומלץ שלא לחסוך בכמות המים שאתם שותים ביום יום. 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם