טיפים לבחירת פרקט לבית

זמן קריאה: 2 דקות
פרקט לבית

בחירה של פרקט היא ללא ספק אחד האספקטים החשובים בכל תהליך של חידוש הלוק הביתי שלכם. היא מחייבת ראייה דקורטיבית, לצד הבנה של הצריכים יום יומיים שלכם כמשפחה, קלות התחזוקה ועוד מגוון אספקטים נוספים. אז אם אתם חושבים על פרקט חדש לבית שלכם, זה הכתבה שאסור לכם לפספס

התאמת הפרקט לצבעים הדומיננטיים בחלל

הרבה לפני שחושבים על האספקטים הפונקציונליים, חשוב לבדוק מהי פלטת הצבעים שקיימת בחלל שאותו תרצו להציב את הפרקט. האם מדובר על צבעים כהים יותר או בהירים יותר – אשר לכל אחד מהאופציות יש פרקט בגוון שתתאים לה. כדאי לזכור שניתן לבחור כמה פרקטים שונים לכל אזור בדירה אך יש להביט היטב בצבעים הסובבים אתכם בכדי להימנע מאקלקטיות ברמת הצבעים

שימוש בפרקט הנכון לחלל הנכון

לאחר שהבנו באיזה חלל נרצה להציב את הפרקט, נוכל לאפיין את החלל באופן חכם ולבחור את הפרקט המושלם בעבורו. לשם המחשה, כאשר מדובר בפרקט שמיועד למטבח, נעדיף פתרונות אנטי בקטריאליים וכאלו אשר יכולים לעמוד בלחות הגבוהה אשר קיימת במתחם זה. בעבור מקרים כאלו, נעדיף פרקט AGT חדשני וננצל את היתרונות אשר קיימים בפרקטים אשר לא עשויים מעץ רגיל.

בחירה בפרקט שמתאים לחומרי הגלם הקיימים

עוד אלמנט שחייב לקחת בחשבון הוא ההתכתבות עם החומרים הקיימים בבית. אם זה רהיטים אשר תופסים את מרבית הספייס ועשויים מעץ טבעי, מזווה במטבח או ארונות קיר בחדר השינה – כל אלו הם אלמנטים אשר הפרקט צריך להתכתב עימם. לכן, מקובל לבחור בפרקט אשר ידבר את אותה השפה העיצובית ויעניק השלמה לקונספט הקיים.  זה יותר משתלם מאשר להרכיב את כל האקססוריז מסביב לפרקט החדש.

העדפת פרקטים שניתן לנקות אותם בקלות

היום ואתם מכירים את עצמכם הכי טוב את בוודאי יודעים האם חשוב לכם שהפרקט יהיה נקי בכל שעות היממה או שאתם יכולים לחיות עם פרקט אשר לא תמיד יהיה הכי נקי בסביבה. לכן, בטרם בוחרים פרקט, חשוב לשאול כמה קל יהיה לתחזק אותו. פרקטים מהדור החדש, מאפשרים לכם לדעת שאתם לא תאלצו לבזבז שעות על ניקיון ושהאבק לא יהיה הדבר הראשון שתיתקלו בו בבוקר.

היכרות עם סוגי הפרקטים השונים

באופן עקרוני, ניתן למתוח קו דמיוני בין שני קצוות של עולמות בעולם הפרקטים: הפרקטים אשר מבוססים על עץ טבעי והפרקטים אשר מבוססים על חומרים סינטטיים אשר מדמים את הדבר האמיתי – אך ניחנים בעמידות מדהימה.  לרוב, הפרקטים אשר מבוססים על עץ טבעי, לא יגיעו במגוון הצבעים וההדפסים אשר הפרקטים הסינטטיים יגיעו בהם וגם יהיו פגיעים יותר לנוזלים. עניין אשר חשוב עבור משפחות עם ילדים.

לסיכום, ניתן לראות שיש מגוון של פרקטים אשר מתאימים לכל קו עיצובי, סטטוס משפחתי וסגנון חיים. לכם רק נשאר לבחור ולדעת שאתם מבצעים את הבחירה המדויקת לצרכים שלכם.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם