דירות למכירה והשכרה בברצלונה

זמן קריאה: 2 דקות
דירות בברצלונה

זה לא סוד שברצלונה היא אחת הערים היקרות באירופה, אבל ביחס למחירים בישראל, הכל מתגמד. ישנם משרדים המתמחים בברצלונה כך שהוא יוכל למצוא לכם דירות טובות במחירים נמוכים משמעותית מהשוק המקומי של עיר זו. קצת רקע: ברצלונה היא בירת מחוז קטלוניה, אשר ביקש התנתקות מספרד במשאל עם פנימי. באופן טכני, שוק העבודה הקטלוני ובפרט בברצלונה, הוא שוק סגור. כמעט לא תמצאו עובד קסטליאני (ספרדי) בברצלונה ולהיפך. בשל כך, נוצרה שם בועת נדל"ן שדומה במהותה למצב בארץ, אבל זה רחוק מאד מלהיות המצב שם. אם יש כם חלום לגור בברצלונה, ממשו אותו עכשיו ותיהנו מתמחור מעולה לדירתכם.

דירות בסדרי גודל שונים מסוגים שונים

ניתן למצוא דירות בבניינים, דירות צמודות קרקע בפרברי העיר, דירות עם מרפסת שמש, דירות עם סוככי מרקיזה, ועוד. אנו נאתר עבורכם דירות בברצלונה על פי הזמנה ונביא אתכם אל דירת החלומות שלכם בנקל. ביחס לברלין, המחירים יקרים, אך ביחס לנעשה בישראל מדובר בתמחור בהחלט הוגן, שניתן למימוש על ידי רבים מהציבור הישראלי.

ברצלונה – חוויה של ים ועתיקות

בברצלונה אתם זוכים לשלל אווירות, בדומה מאד לנעשה בירושלים, אך בהבדל אחד: שם, הים הוא אמתי. ניתן לגור ליד הרובע העתיק, או בעיר החדשה, קרוב לים או קרוב לכביש למדריד. אנו נאתר עבורכם דירות איכותיות הן לקנייה, הן להשקעה והם לשכירות במחירים הוגנים וזולים.

השקעה בדירות בברצלונה – מהלך שתמורה רבה בצדו

אם אתם נשארים לגור בארץ וקונים דירה בברצלונה, גם ללא אזרחות ספרדית אתם יכולים עדיין ליהנות מההטבה, ולהשתמש בדירה להשקעה. ספרדים רבים כמהים לעבור לגור בברצלונה, בדומה למצב בדירות יוקרה למכירה בתל אביב שמושכת אליה ישראלים מכל הארץ. בשל כך שמדובר בספרדים חזקים מבחינה כלכלית (אחרת הם לא היו פונים אליכם שתשכירו להם דירה בברצלונה), אתם על העליונה, ויכולים להשכיר להם ללא חשש מאיזושהי תקלה שתקרה בדרך.

עוד על דירות בברצלונה

אנו מכירים משרד תיווך שילווה אתכם עד למציאת הדירה הסופית, בין למגורים ובים להשקעה. אם תחליטו שלא לקנות דירה, אנו נסייע לכם למצוא דירות מושכרות במחירים נמוכים ואטרקטיביים, עם איכות גבוהה ככל האפשר. יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על דירות בברצלונה!

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם