אפל הציגה את דגמי ה-Mac Book Pro החדשים שלה

זמן קריאה: 2 דקות
mac book pro

המחשב הנייד החדש של אפל, ה-Mac Book Pro הוא מכשיר יוצא מן הכלל שלא רק תוכנן להיראות טוב אלא גם לבצע ביצועים טובים יותר. ה-Mac Book Pro הוא מחשב נייד חזק המספק ביצועים חלקים וקישוריות חלקה. יש לו עיצוב מלוטש והוא יכול לשמש לעבודה מסיבית ולמשחקים.

המחשב הנייד האחרון של אפל, ה-Mac Book Pro הוא מכונה אלגנטית עם מפרט רב עוצמה שיעזור לך לבצע את עבודתך ללא כל טרחה. עם מערכת ההפעלה החדשה של אפל, יהיה קל יותר מתמיד ליהנות מהאפליקציות והמשחקים המועדפים עליך מחשב החדש שלך.

מה היתרונות של מאק בוק פרו החדש

ה-Mac Book Pro הוא המחשב הנייד האחרון של אפל שיש לו הרבה תכונות חזקות. ה-Mac Book Pro הוא המחשב הנייד החזק ביותר בשוק כיום. הוא מגיע עם שתי סוגים של מעבדים m1 pro  או m1 max. המסך גם גדול מאי פעם – עכשיו הוא בגודל 16.2 אינץ', שהוא מושלם ברזולצייה גבוה לצפייה בסרטים ולמשחקים. דבר נוסף ששידרגו במחשב זה הוסיפו לו חיבור hdmi שלא היה במחשבים הקודמים שלהם. חיסרון בולט הוא ביטול ה usb הסטנדרטי שכולם משתמשים בו, לשם שימוש בו צריך לקנות מתאם בתוספת של 200 ש׳׳ח . ב-MacBook Pro הורידו את ה-  Touch Bar כמו בדגם הקודם שלהם, שבו ניתן להשתמש כדי לשנות הגדרות או לשנות את האפליקציות שבהן אתה משתמש מבלי לגעת במקלדת.

ה-MacBook Pro החדש לא רק חזק אלא גם יפהפה – הוא מגיע שתי צביעים כולל כסף ואפור כהה, ויש שני גדלים לבחירה: 14 אינץ' או 16.2 אינץ'. ה-Mac Book Pro החדש הוא פיסת טכנולוגיה רבת עוצמה, אך ספגה ביקורת על היעדר יציאות. אפל הגיבה על ידי הוספת יציאות USB-C בדגם האחרון.

מחשב בעל עוצמה יוצאת דופן

ה-MacBook Pro החדש שוחרר בספטמבר 2021. יש בו כמה שינויים, כולל הוספת יציאות USB-C, שמחליפות את יציאות ה-USB-A וה-Thunderbolt 3 הקיימות. הדגם החדש מגיע גם עם סרגל מגע גדול יותר ומעבדים מהירים יותר שיכולים להתמודד עם יותר משימות בבת אחת.

ההחלטה של אפל להסיר יציאות רבות מה-MacBook Pro משקפת את רצונם ליצור מכשיר אלחוטי לחלוטין שניתן להשתמש בו עם כבל אחד בלבד – כבל החשמל.

המחשב החדש של אפל הוא אחד מהמחשבים הניידים הפופולריים ביותר בשוק. יש לו מגוון תכונות שמבליטים אותו ממחשבים ניידים אחרים. ה-MacBook Pro עודכן מספר פעמים מאז יציאתו בשנת 2008 עם תכונות חדשות כגון חיישן טביעת אצבע של Touch ID ושתי יציאות Thunderbolt 3 עבור צגים חיצוניים או העברת נתונים במהירות גבוהה.

Mac Book Pro הוא המחשב הנייד הפופולרי ביותר בשוק. יש לו עיצוב נהדר וביצועים רבי עוצמה עם חיי סוללה ארוכים של עד 21 שעות עבודה. המחשב היה מאוד פופולרי בקרב צרכנים ועסקים כאחד. זהו המחשב הנייד הפופולרי ביותר בעולם ואחד מהמחשבים הניידים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם