מספיק עם המפות עברו לאפליקציית waze

זמן קריאה: < 1 דקה
waze

waze היא אפליקציית ניווט חינמית שעוזרת לנהגים למצוא את המסלולים המהירים והקלים ביותר ליעדים שלהם. האפליקציה מספקת מידע תנועה בזמן אמת לנהגים. עם Waze, תוכל גם להציג את תנאי התנועה בזמן אמת במסלול שלך ולשתף את מיקומך עם אחרים. Waze הורדה יותר מ-150 מיליון פעמים בלמעלה מ-200 מדינות. היא גם דורגה כאחת האפליקציות החדשניות ביותר של 2013 על ידי Time Magazine.

איך אפליקציית וויז עוזרת לחיינו?

Waze היא אפליקציה פופולרית המסייעת לנהגים לנווט את דרכם ליעדם. היא נוסדה בישראל בשנת 2005 ומאז התרחבה ליותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. היא נוסדה על ידי היזם הישראלי אורי לוין ונרכשה על ידי גוגל תמורת מיליארד דולר ב-2013. האפליקציה חינמית לנהגים והחברה מרוויחה כסף באמצעות פרסום עסקים. ל-Waze יש כ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, מה שמתורגם לכמיליארד משתמשים בסך הכל.

אפליקציית Waze עושה את כל מה שניתן על מנת לעזור לאנשים להימנע מפקקי תנועה ולקחת אותם בדרכים חלופיות, בנוסף היא מעדכנת בזמן אמת על תאונות וסכנות אחרות בכביש.  waze היא אפליקציית ניווט חברתית פופולרית המספקת מידע תנועה עדכני עבור המשתמשים. הוא משתמש בנתונים של משתמשים כדי לספק עדכוני תנועה ומידע על מסלול. אפליקציית waze מצליחה לחזות במדויק היכן יתרחש עומס לאורך מסלול מסוים עם דיוק של עד 97% כבר למעלה מ-10 שנים, שזה שיפור עצום ביחס לשיטות חיזוי אנושיות מבחינת דיוק ומהירות. waze היא אפליקציה פופולרית המספקת מידע תנועה בזמן אמת. הוא מציע גם ניווט באזורים שבהם אין כבישים.

Waze היא אחת האפליקציות הפופולריות בעולם מכיוון שהיא מספקת מידע תנועה מדויק ועדכני לנהג. לאפליקציה יש יותר מ-50 מיליון משתמשים פעילים שתורמים את זמנם, מיקומם, מהירותם ונתוני נהיגה אחרים שלהם על בסיס יומי.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם