דירות בניו יורק – כל מה שצריך לדעת

זמן קריאה: 2 דקות
New York

בין אם אתם ברילוקיישן שמטרתו מגורי קבע בארה"ב, ובין אם אתם סטודנטים באוניברסיטת קולומביה, בין אם אתם משקיעים שבאים לקנות מספר דירות בניו יורק ובין אם אתם תיירים שמעדיפים דירה על מלון, כחברת תיווך, יש לנו את כל הכלים לעזור לכם. ניסיוננו בתפוח הגדול הנו רב שנים. אנו יכולים לומר לכם כי ביחס לעבר, מחירי הדיור בניו יורק גבוהים, אבל הם במגמת היחלשות מסוימת בעיקר בשל הגברת הפיקוח על שוק השכירות, שהופך את הנדל"ן הניו יורקי בכללותו לפחות אטרקטיבי. יחד עם זאת, זוהי עדיין כוס מים שנשפכת על שוק נדל"ן רותח למדי, ולכן עוד מוקדם לומר כי ירידת מחירים לפנינו. לכן, השקעה בניו יורק היא מהלך טוב וחכם שישמור לכם על הנכס במחיר יקר למשך זמן לא מועט.

דירות למגורי קבע בארה"ב

בשונה מקניית דירה במדינת ישראל, אנו ממליצים על פרויקטי מגורים בשכונות מגורים יוקרתיות או של מעמד הביניים האמריקאי. יש לנו מגוון פרויקטי מגורים במנהטן, קווינס, ברוקלין, ברונקס ואפילו בפרברים הנושקים לניו ג'רסי מהצד השני של ההאדסון. 

דירות מושכרות לסטודנטים

בואו לגור בדירות ליד אוניברסיטת קולומביה, האוניברסיטה של ארה"ב ב- ה"א הידיעה. הדירות ייראו כמו חדשות ולא ישרו אופי של דירות-מעונות. אם אתם סטודנטים שחושבים כמה צעדים קדימה על מגוריכם היוקרתיים, פרויקטי ההשכרה שאנו מציעים פשוט נועדו לכם.

דירות למשקיעים

קיימות מספר שכונות בניו יורק בהן פועלים משקיעים, אבל אנחנו נדע להרחיק אתכם מהן ולמצוא לצכם באזורי הביקוש דירות במחירים משתלמים. אנו נסייע לכם למצוא דירות ליד אונברסיטת קולומביה, מרכז מנהטן ומרכזים עירוניים ענקיים בברוקלין, בקווינס ובברונקס. לפני קניית דירה חדשה חובה לבצע בדק בית.

דירות זמניות לתיירים במקום בית מלון

אנו נמצא עבורכם דירות במנהטן המיועדות למגורים זמניים של תיירים. ניתן למצוא דירות דומות בברוקלין ובברונקס ליד הגשרים, כך שכל מה שתצטרכו בשביל להגיע למרכז מנהטן הוא לנסוע תחנה אחת או 2 בסאבוויי או פשוט ליהנות מטיול רגלי שמיימי על הגשרים עצמם.

עלויות הדירות לקנייה והשכרה

נצלו את הסטגנציה בשוק הדיור בברצלונה  ובניו יורק בשביל לעלות על הגל. בקרוב עליית המחירים בניו יורק תמשיך כמו בעבר, ולכן חלון ההזדמנויות שלכם נפתח זה עתה

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם