בין השעון לחוף הים – לגור ביפו

זמן קריאה: 2 דקות
נדלן ביפו

מחירי הנדל"ן הגבוהים בתל אביב מביאים לחיפוש אלטרנטיבות נגישות יותר. האופציות החמות הן דירות במרכז בקרבה למקומות עבודה וכמובן לים. בשנים האחרונות נראה שיפו הסמוכה לתל אביב זוכה לפופולריות רבה בקרב השוכרים הפוטנציאלים. יפו זוכה לעדנה לא רק בגלל שהיא קרובה לתל אביב אלא בגלל האופי המיוחד שיש לה בפני עצמה. היא עיר מלאת אווירה אקזוטית, בתים עתיקים, ארכיטקטורה היסטורית, שוק צבעוני, מגדל השעון המיתולוגי, מסעדות נודעות בכל הארץ בקונספט ייחודי ועם אמירה משלהן, ומלונות מדהימים. דירות להשכרה ביפו הפכו מבוקשות כי יפו אינה עו בדיעבד היא הפכה ללכתחילה לחלוטין. 

מחירים זולים יחסית לתל אביב

מחירי השכירות בתל אביב יקרים להחריד לא רבים יכולים להרשות לעצמם לגור בדירה אותה הם שוכרים לבד ונאלצים למצוא פתרונות כמו דירות שותפים. שגם הן עולות המון. יפו אומנם מציגה מגמת עלייה במחירים עם הפפולריות שלה והביקוש הגובר אולם עדיין ניתן למצוא דירות להשכרה ביפו במחירים אטרקטיביים.

עיר מלאת השראה

מי שמגיע בפעם הראשונה ליפו יכול בקלות לדמיין כי הוא צועד בעיר אירופאית אפופת היסטוריה וארכיטקטורה מדהימה. פו זוהי עיר תיירות. יש בה המון אווירה ולגור בה זו בהחלט פריווילגיה. ניתן למצוא דירות להשכרה ביפו ממש על קו הים לקום בבוקר למראה המרהיב של חוף הים מול מגדל השעון המיתולגי בעיר. 

שוק

שוק יפו הוא אחד השווקים האותנטיים מלאי האוירה הניחוחות והטעמים האקזוטיים ביותר בישראל. לגור בדירה בקרבת השוק זה חלום אמיתי זה לחוש בכל יום את האווירה שאין שני לה להרגיש כאילו נסענו בזמן לתקופה אחרת אפופת ניחוח היסטורי מלא התרפקות על העבר. 

מסעדות מדהימות

ביפו ניתן למצוא מקומות שווים ממש לאכול בהם שבהחלט מומלץ להגיע אליהם במיוחד גם מרחוק. אבל אם אתם גרים בקרבת מקום רק הרווחתם. מדובר על מסעדות דגים אותנטיות, חומוסיות אסליות שקשה לעמוד בפניהן. המסעדות ביפו לרוב אינן זכייניות של רשתות מסעדות כלשהן ואינן מציגות תפריט בנאלי שחוזר על עצמו בכל סניפי הרשת. יש בהן אוכל אמיתי, איכותי, טרי ומדהים שנעשה בידי בעלי המקום באהבה ממש מאפס.

למה אתם מחכים?

אז אחרי כל זה נראה שאפשר להבין שממש בסמוך לתל אביב מחכה מכרה זהב עם רוח ים ובריח דגים עסיסיים, עם צבעוניות עזה מהשוק. מומלץ לפנות למשרד תיווך מתמחה ולבחור לכם דירה מהממת. בהצלחה! 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם