איך לשמור על בריאות הכלב שלכם?

זמן קריאה: 2 דקות
בריאות הכלב

דרכים לשמירה על בריאות הכלב שלכם?

כלבים הם אחת מחיות המחמד האהובות ביותר בעולם. אנשים רבים מכניסים לחייהם ולביתם  כלב לשנים רבות, אבל עם כמה שאנחנו אוהבים את הכלבים שלנו, צריך גם לטפל בהם וכאן נשאלת השאלה האם כולם יודעים לעשות זאת באופן ראוי? ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לגדל את הכלב שלכם בצורה טובה ולשמור עליו בריא ומאושר. חדשות בריאות סיכמו עבורכם את הדרכים המובילות.

שמרו על תזונת הכלב ועל חיי הפנאי שלו:

האכילו את כלבכם באוכל שמתאים לכלבים תוך שמירה על תזונה איכותית עם יחס מאוזן של חלבונים, פחמימות ושומנים. כדאי להתאים את סוג האוכל לכלב, למשל אוכל לגורים, אוכל לכלבים בוגרים, אוכל לכלבות בהריון, אוכל לכלבות מניקות וכדומה. כל סוג אוכל מכיל דברים שונים שחשובים לכלב בשלב זה או אחר בחייו. כמובן שכדאי לראות מה סוג האוכל והטעם האהובים על הכלב ולרכוש אותם עבורו, כדי שגם יהנה מהאוכל שלו.

דבר נוסף שחשוב לכלבים הוא מרחבים פתוחים והוצאת מרץ. תן להם שפע של פעילות גופנית על-ידי הוצאתם לטיולים בחוץ, משחקים עם כלבים אחרים והוצאת אנרגיה שצברו במהלך היום. שמרו על מספר צעצועים מסוגים שונים גם בתוך הבית, החצר או המלונה, כדי שגם כשהכלב נמצא לבדו, הוא יוכל להנות, להוציא מרץ ולפרוק אנרגיה.

מלבד דברים שחשובים לבריאות הכלב ולרווחתו, חשוב לא פחות לדעת מהם הדברים שמסוכנים לכלב. אמנם כלב יכול לאכול מספר מאכלים של בני אדם, אבל ישנם מאכלים מסוכנים מאוד כמו תבלינים, שוקולד, אבוקדו, בצל וכמובן אלכוהול שיכולים להיות קטלניים עבור הכלב שלכם ואף להביא למותו. חשוב להיות אחראיים ולא להשאיר את הכלב בקרבת דברים ומאכלים שעלולים לסכן אותו.

דבר נוסף וחשוב ביותר הוא תשומת לב ואהבה. אנחנו בטח לא צריכים להגיד לכם את זה- אדם שמכניס כלב לביתו עושה זאת מאהבה לבעלי חיים ולכלבים בפרט, אבל לפעמים השגרה שוחקת וגורמת לנו לשכוח גם את הדברים הבסיסיים ביותר.

זכרו להעניק לכלב שלכם תשומת לב רבה, ליטופים ואהבה. כלב אהוב יחייה טוב יותר, יהיה רגוע יותר והקשר שלכם איתו יהיה חזק ונוח הרבה יותר.

ביקורים אצל הוטרינר

ביקורים אצל הוטרינר הם לא דבר נעים, לא לכם וכמובן לא לכלב שלכם, אבל הם דבר הכרחי. יש דברים שאוכל, שתייה או שינה לא יפתרו ורק ביקור אצל הוטרינר יעזור לכלב שלכם. תהיו עירניים לכלב שלכם, תשימו לב להתנהגויות מוזרות בו או לדברים לא נפוצים שהוא עושה. זכרו, הוא לא יכול לומר לכם בעצמו מה כואב לו והאחריות לשלומו ולבריאותו היא באחריות שלכם בלבד. ככל שתפתרו את הבעיה של הכלב שלכם יותר מוקדם כך תבטיחו לו פחות סבל וחיים טובים, ארוכים ומאושרים יותר.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם