טסלה היא המכונית שתחסוך לכם מאות שקלים בחודש על דלק

זמן קריאה: 2 דקות
טסלה ללא דלק

טסלה הוא שם שהפך לשם נרדף למכוניות חשמליות שאינה מבוססת דלק. אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, תמיד היה איש חזון והוא פורץ כל הזמן את הגבולות במסעו להפוך מכוניות חשמליות לזולות ונגישות יותר לציבור הרחב. טסלה היא יצרנית רכב אמריקאית שבסיסה בפאלו אלטו, קליפורניה. החברה נוסדה על ידי אילון מאסק בסיועם של מרטין אברהרד ומארק טרפנינג ב-1 ביולי 2003. החברה מייצרת מכוניות חשמליות וגם מייצרת מארזי סוללות לאחסון אנרגיה ירוקה.

איך טסלה תחסוך לכם מאות שקלים כל חודש? 

טסלה מתמחה במגוון תחומים בניהם היא יצרנית רכב אמריקאית, חברת אחסון אנרגיה ויצרנית פאנלים סולאריים. טסלה מוטורס נוסדה בשנת 2003 כדי לפתח ולמכור מכוניות חשמליות בעלות ביצועים גבוהים. בשנת 2008 הציגה טסלה את מכונית הספורט טסלה רודסטר. הרכב השני של החברה, דגם S סדאן, שהחל את ייצורו ב-2012 והוצג באפריל 2013.החברה המשיכה עם רכב השטח דגם X בשנת 2015 והרכב השלישי  שלה, דגם 3 סדאן שיצא לייצור עד 2017.

טסלה היא חברה שנמצאת בחזית החדשנות בתעשיית הרכב. טסלה מייצרת מכוניות חשמליות, רכיבי הינע חשמליים וסוללות. טסלה ייצרה שישה דורות של מכוניות חשמליות – החל מהרודסטר ב-2008 ועד לרכב הדגם 3 האחרון שנחשף ב-2016.

חברת טסלה עושה היסטוריה

המכונית הראשונה של טסלה, הרודסטר, הייתה מכונית ספורט מונעת על ידי סוללות שתוכננה לטווח של למעלה מ-250 מיילים לטעינה עם מהירות מרבית של למעלה מ-160 קמ"ש. רכב הדור השני של החברה היה רכב שטח קרוסאובר בשם Model S ורכב הדור השלישי שלה היה דגם X, רכב שטח עם דלתות כנפי בז. מכונית הדור הרביעי של טסלה היא דגם 3, שנכנסה לייצור ביולי 2017

טסלה היא חברה שעשתה גלים בתעשייה. החברה הייתה מעורבת במחלוקות רבות, אבל היא גם עשתה כמה צעדים רציניים בתעשייה. ניתן לייחס את הצלחתה של טסלה לטכנולוגיה החדשנית שלה, נאמנות הלקוחות, שותפויות אסטרטגיות והתמקדות ביעילות כמו גם במהירות של חדשנות. מנכ"ל טסלה אילון מאסק מאמין שטסלה תוכל להציל את העולם משינויי אקלים על ידי יצירת מכוניות אנרגיה נקייה במחירים סבירים לכולם על כדור הארץ

טסלה היא חברה ששינתה את תעשיית הרכב עם המוצרים והטכנולוגיה החדשניים שלה. המטרה של טסלה היא לשנות את הדרך שבה אנשים חיים, נעים ועובדים על ידי אספקת תחבורה נקייה ובת קיימא.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם