הדייסון עם טכנולוגית הניקיון החדשה

זמן קריאה: 2 דקות
שואב אבק דייסון

דייסון היא חברה בריטית שקיימת למעלה מ-30 שנה. יש להם מוצרים חדשניים רבים כמו Dyson Airblade, שואב אבק Dyson Ball ועוד. שואבי האבק של Dyson ידועים בטכנולוגיה הגבוהה והטובה ביותר, הם משמשים לעתים קרובות על ידי מי שרוצה לשמור על ביתו נקי מבלי לבזבז על כך זמן רב. החברה זכתה להכרה בפרסים רבים, כולל פרסי Euromoney לשנת 2018 "חברת הטכנולוגיה של השנה" ופרס LVMH לשנת 2018 למצוינות במיתוג יוקרה.

איך התפתח טכנולוגית הדייסון?

שואב אבק דייסון הוא סוג של שואב אבק שקיים מאז סוף שנות ה-80. הוא נוצר על ידי ג'יימס דייסון, מהנדס וממציא אנגלי, הידוע בעיקר ביצירת המנוע הדיגיטלי של דייסון. הוא קיבל השראה ליצור את המוצר הזה לאחר מות אביו, מה שהשאיר אותו עם הרבה אבק בכל מקום והוא לא מצא פתרון לנקות אותו. עם כישורי ההנדסה שלו, הוא עיצב את המוצר הרב-תכליתי הזה שיכול לשמש אנשים בדרכים שונות.

שואבי האבק של Dyson הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם צורכים פחות מקום והם טובים יותר בשאיבה של לכלוך מאשר סוגים אחרים של שואבי אבק. יש להם גם כמה תכונות שהופכות אותם ליעילים יותר כמו מערכת הציקלון שלהם. מה שמייחד את שואב האבק של Dyson הוא טכנולוגיית ה-Root Cyclone המוגנת בפטנט. זהו ציקלון שמסתובב ב-1,500 סל"ד ומנקה את הרצפות שלך עד פי 4 מהר יותר מאשר שואבי אבק מסורתיים.

אז מה מיוחד בדייסון החדש?

שואבי האבק של Dyson הם לא רק לניקוי הבית שלך; הם יכולים לשמש גם למטרות אחרות כגון ניקוי מכוניות, שיער של חיות מחמד, ואפילו הסרת אבק מכוננים קשיחים. שואבי האבק של Dyson הם המוצר החדשני והמתקדם ביותר בשוק. יש להם הרבה תכונות שהופכות אותם לנוחים יותר לשימוש עבור אנשים.

Dyson DC25 הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלהם. יש לו מנוע חזק עם מערכת הפרדה ציקלונית המסירה עד 99% מחלקיקי האבק במעבר אחד.

לשואב דייסון מגוון רחב של תכונות שהופכות אותו למושך את הצרכנים. ראשית, יש לו עיצוב ארגונומי המאפשר לך להשתמש בו לפרקי זמן ארוכים מבלי להתעייף או לאי נוחות. התכונה האלחוטית היא גם עוד אחד מהיתרונות שלה שכן אתה יכול לנוע בחופשיות בבית שלך מבלי שתצטרך לדאוג היכן יש נקודות חשמל.

שואבי האבק של Dyson ידועים בטכנולוגיה ובעיצוב שלהם, אך הם גם ידידותיים לסביבה. הם צורכים פחות כוח מאשר שואבי אבק אחרים ויש להם מסנן HEPA שלוכד 99.97% מהחלקיקים עד 0.3 מיקרון, וזה יעיל יותר ממסנן HEPA רגיל.

דייסון השיקה מאז מספר מוצרים אחרים כגון מאווררים ללא להבים, מטהרי אוויר, מייבשי ידיים, מייבשי ידיים, תנורי חימום ומייבשי שיער.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם