למה חשוב לבחור תקליטן לחתונה שיודע לנהל אותה?

זמן קריאה: 2 דקות
דיגי לחתונה

אנשים שהיו בחתונה ממש מוצלחת שנוהלה על ידי תקליטן שידע בדיוק מה לעשות ומה לומר ברגע הנכון ואיזו מוזיקה להשמיע כדי להרים לכולם, כבר יודעים מה הם רוצים שיהיה אצלם בחתונה. עם זאת, זה אחרת לגמרי להשתתף בחתונות של החברים שלהם כאורחים לבין חתונה שהם מנהלים בעצמם ונמצאים הפעם בצד השני של המיקרופון. הפעם צריך להקשיב לתקליטן שמקשיב לזוג ולבקשות שלו, אבל גם חולק אתם ידע ורעיונות והצעות כדי לשפר את האווירה או להתאים את המוזיקה וההנחיה לאופי שלהם. זאת בדיוק הסיבה שבגללה תקליטן לחתונה צריך להיות מישהו בעל ניסיון והרבה הבנה באנשים כדי לבנות להם תכנית מוזיקה והנחיה של האירוע שיבטיחו את הצלחתו.

חפשו ניסיון מגוון בשטח

כשזוגות בוחרים תקליטן כדאי לחפש מישהו שיכול להציג שנים של ניסיון, כי זה אומר שהוא התנסה במגוון גדול של אירועים וסוגי קהל. הוא יידע להתמודד עם כל בקשה שיגישו לו ועם כל מאפיין של הקהל באירוע, המיקום המיוחד של החתונה שנבחר, הבקשות של ההורים ושל קרובי המשפחה שלהם, הדינמיקה שצריך לבנות ולהזרים במוזמנים ועוד שיקולים שהוא מכיר מהצד הזה של המיקרופון, כמי שניהל כבר אירועים רבים. בשיחת ההיכרות אתו אפשר לדעת בדיוק כמה הוא שולט בפרטים ומה הוא מציע לזוג, וכך אפשר לדעת אם זה התקליטן שמתאים לניהול האירוע שלכם.

מה חשוב למצוא בתקליטן לחתונה?

יש כמה פרמטרים שחשוב לבדוק עם התקליטן שבוחרים, וידע רחב במוזיקה הוא אחד מהם. גם אם אנשים באים עם טעם מוגדר ומובהק, הוא אמור להכיר את המוזיקה ואת הווייב שלהם כדי להתאים להם רשימת השמעה מתאימה, עם טוויסטים מעניינים שיכולים להרים קצת את הקהל ולהפתיע אותם אבל עדיין להיות במסגרת מה שאוהבים ומה שביקשו. רצוי לבקש ולקבל ממנו תמונה שלמה ומלאה של הדרך שבה הוא ינחה את האירוע ולכן כדאי לתאר בפירוט את הקהל שיבוא ומה יתאים לו ולתת לו להציע מניסיונו העשיר הצעות מעניינות. דיג'יי טוב יכול להתאים גם לבעלי טעם קונבנציונלי וגם לכאלה שמחפשים דברים מיוחדים, ואת זה תגלו בפגישת ההיכרות אתו.

תקליטן שבא מוכן לעבודה

החריצות והמוכנות הן אבני יסוד של כל איש מקצוע בענף ולכן חשוב לקחת בחשבון דבר אחד קריטי – שלא כמו בעבודה רגילה, כשלים טכניים או תקלה כלשהי יגרמו לעגמת נפש איומה שאי אפשר לתת לה לקרות באירוע חד פעמי כמו חתונה. לכן, שיקול קריטי בבחירת תקליטן לחתונה שגם מנהל אותה הוא עד כמה הוא מגיע מוכן לכל בעיה או תקלה אפשרית, עם ציוד גיבוי, רשימת השמעה נוספת, גימיקים והפעלות שונות כדי להציל אווירה שנתקעה ולא זורמת היטב ועוד. זה הסוד של תקליטן שיכול להציל אירוע חשוב כל כך ולהבטיח את הצלחתו.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם