ביטוח נסיעות לחו"ל: האם כדאי?

זמן קריאה: 2 דקות
ביטוח נסיעות לחו״ל

התשובה לשאלה זו היא כן, ביטוח נסיעות לחול חובה בכל נסיעה לא משנה איזו נסיעה, נסיעת עסקים או טיול עם חברים. ביטוח נסיעות לחול יהיה שווה לכם כל שקל שתוציאו מהכיס, כך תוכלו ליהנות מהחופשה שלכם ולא תצטרכו לדאוג שיקרה איזשהו מקרה חירום רפואי. הביטוח מכסה לכם את העלות של טיפול חירום רפואי, כגון תאונה או מחלה או את העלות הטיפול הרפואי. בגדר הביטוח תקבלו את כל ההוצאות של הטיפול והכל יוחזר לכם עד השקל האחרון.  

אז מה זה ביטוח נסיעות לחול?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא סוג של ביטוח נסיעות המכסה מצבי חירום רפואיים והוצאות אחרות שנגרמו במהלך נסיעה לחו"ל. כדאי לרכוש ביטוח נסיעות מסוג זה מכיוון שהוא יכול לחסוך מכם צרות כלכליות חמורות אם משהו יקרה בזמן שאתם נוסעים לחו״ל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא סוג של ביטוח המכסה אותך לנסיעות מחוץ למדינת הולדתך. זה ידוע גם כביטוח נסיעות בינלאומי, ביטוח נסיעות חוץ וביטוח נוסעים בעולם.

את ביטוח הנסיעות לחו"ל ניתן לרכוש על ידי אדם פרטי או כתכנית קבוצתית לעובדי ארגון. ביטוח נסיעות שכזה מבטיח שאתה מוגן מפני אירועים בלתי צפויים כגון תאונות, מחלות ואסונות טבע בעת נסיעה מחוץ לארץ המוצא שלך.

ההבדל בין ביטוח לחו״ל לביטוח בריאות 

אולי אתם תוהים, מה הטעם ברכישת ביטוח נסיעות כאשר אני כבר מבוטח בקופת החולים הנוכחית שלי? אם אתה לא בטוח, המשך לקרוא ואנו נפרק את הנושא לגורמים עבורך. ביטוח נסיעות הוא כיסוי נוסף שיכול לספק שקט נפשי בעת נסיעה לחו"ל. חשוב לציין שרוב קופות החולים אינן מכסות הוצאות רפואיות מחוץ למדינה. אז אם משהו היה קורה בחו"ל, כמו מחלה קלה, קשה או תאונה, ביטוח הבריאות הנוכחית שלך לא תכסה את העלויות הללו והעליות עשויות להיות יקרים מאוד. חשוב גם לדעת שלחלק מהמדינות אין הסכמים הדדיים כמו  בקנדה והם יסרבו לטפל בך. 

לסיכום: ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא סוג ביטוח חשוב מאוד שכדאי שיהיה לכם לפני היציאה לטיול. ישנן סיבות רבות לכך שסוג זה של כיסוי נחוץ, כולל העובדה שהוא יכול לכסות מקרי חירום רפואיים שעלולים להתרחש בעת נסיעה לחו"ל.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם