5 טיפים לזוגיות טובה

זמן קריאה: 2 דקות
זוגיות טובה

רוב מערכות היחסים הרומנטיות עוברות עליות ומורדות, וכולן דורשות השקעה, מחויבות ונכונות להסתגל ולהשתנות יחד עם בן/בת הזוג. בין אם אתם בתחילת הזוגיות, או שאתם יחד כבר כמה שנים, יש כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות מערכת יחסים בריאה.

גם אם חוויתם לא מעט מערכות יחסים כושלות בעבר, או שאתם נאבקים היום כדי להצית מחדש את אש הרומנטיקה, ייעוץ זוגי מומלץ יכול לסייע לכם למצוא דרכים להישאר מחוברים, למצוא הגשמה וליהנות מימים מאושרים רבים לאורך חייכם.

ועד שתגיעו לייעוץ זוגי, הנה 5 טיפים לתחזוקה ולחיזוק הקשר הזוגי שלכם.

  1. תקשורת היא קריטית

תקשורת היא הבסיס לכול מערכת יחסים ובלעדיה עלולות להתעורר בעיות. כאשר אנשים מתקשרים ביניהם, כמחצית מהמסר המועבר ומתקבל הוא מסר לא מילולי. לכן, כשאתם מתקשרים חשוב לחשוב גם על נקודת המבט של בן הזוג, במיוחד כשאתם שולחים לו הודעות טקסט.

אמצו סגנון תקשורת שבמהלכה אחד מבני הזוג מושיט יד לשני לצורך חיבור ואישוש רגשות החיבה. איך עושים זאת? לפעמים די אם תבדקו עם בן הזוג כיצד עבר עליו היום, או תשלחו לו אימוג׳י משעשע. באמצעות תגובה עקבית שהיא חיובית ותומכת, תוכלו לשפר את מערכת היחסים שלכם.

  1. ויכוח בונה יכול להועיל

אי אפשר להימנע מוויכוחים מזדמנים שיכולים להיות נורמליים לחלוטין. מה שמשנה זה האופן שבו אתם מתווכחים. כדי לנהל ויכוח פרודוקטיבי, עליכם לשוחח בכבוד ובהגינות ולהקשיב לבן הזוג באופן פעיל. זאת, לעומת הפעלה רגשית שעלולה לגרום לבעיות ולהתדרדרות של מערכת היחסים. במקרים אלה, קרבה פיזית יכולה לעזור לכם, במיוחד אם אתם מתמודדים עם נושא קשה.

  1. אינטימיות יכולה להיות גורם חשוב

אם האינטימיות הפיזית חשובה לכם, אל תהססו לבטא את הצרכים האישיים שלכם. מה שנכון גם בעת ניהול זוגיות פרק ב׳. התחילו לדבר בפתיחות על מה עובד ומה לא עובד, מה אתם אוהבים ומה לא, ובו בזמן בצעו התאמות. אם האינטימיות הפיזית ממשיכה להוות בעיה בזוגיות שלכם, מומלץ להיעזר בייעוץ זוגי.

  1. לפנות זמן לזוגיות שלכם

העבודה, הילדים וכל העיסוקים האחרים, יכולים להוריד את המיקוד ממערכת היחסים שלכם, ולכן חשוב לשמור על איזון.

אם אתם נותנים מאה אחוז מעצמכם לעבודה או לפעילויות אחרות, אתם לא משאירים כלום לזוגיות שלכם. זכרו שאתם צריכים לחסוך חלק מהאנרגיה שלכם למען עצמכם ובן הזוג שלכם כדי ליצור מעורבות יעילה. למשל, תוכלו לצאת מוקדם יותר מהעבודה, להזמין בייביסיטר, לקבוע בלוח הזמנים שלכם שעות המיועדות לדייטים בחוץ או לאינטימיות פיזית.

  1. יש חשיבות גם לשמירה על אינדיבידואליות

לפעמים חיי בני הזוג כל כך משולבים זה בזה, עד שהם מאבדים את תחושת הזהות העצמית שלהם. שמירה על האינטרסים האישיים תעזור לחזק את תחושת העצמי, כך שבלי קשר למה שקורה בזוגיות, לשניכם תהיה היכולת לעמוד בכוחות עצמכם.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם