הכירו את וורדפרס – מערכת בניית אתרים הטובה ביותר

זמן קריאה: 2 דקות
בנית אתר וורדפרס

מידע מעמיק על מערכת וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר לבניית אתר אינטרנט. יש לו תוספים המאפשרים לך ליצור אתר ללא כל ידע בקידוד. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בתכונות גרירה ושחרור כדי ליצור את הפריסה של האתר שלך. לוורדפרס יש גם ערכות נושא רבות הזמינות מהאתר שלהם או מאתרי צד שלישי אחרים כמו Themeforest ו-Creative Market.

ספריית התוספים מציעה למעלה מ-50,000 תוספים לבחירת משתמשי וורדפרס. אלה יכולים לשמש לכל דבר, החל מטפסי יצירת קשר ועד שילוב מדיה חברתית. ישנם גם תוספים חינמיים רבים זמינים באתר של וורדפרס בכרטיסייה חינמית בספריית התוספים.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח וחינמית. הוא משמש מיליוני אנשים ועסקים כדי ליצור את האתר שלהם. וורדפרס מספקת פלטפורמה לפרסום וניהול תוכן, כמו גם לבניית נוכחות מקוונת.

הפופולריות של וורדפרס גדלה בשנים האחרונות. כעת זהו ה-CMS הפופולרי ביותר באינטרנט, עם למעלה מ-60% מהאתרים שפועלים בו. וורדפרס מפעילה כמה מאתרי הפרופיל הגבוהים ביותר בעולם, כולל הניו יורק טיימס והוושינגטון פוסט.

וורדפרס היא מערכת חינמית בקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה יותר מ-25% מהאינטרנט. זה הפך לפלטפורמה פופולרית עבור בלוגרים ובעלי אתרים ליצור אתרים משלהם. וורדפרס קלה לשימוש ויש לה תוספים רבים המאפשרים לך להתאים אישית את האתר שלך בכל דרך שתרצה.

וורדפרס היא חינמית, אבל זו לא משימה קלה להתקין אותה במחשב שלך. תזדקק לידע טכני על העלאת קבצים, הגדרת מסדי נתונים וקביעת הגדרות עבור האתר. ישנם ספקי אחסון רבים המציעים התקנת וורדפרס כחלק מהשירותים שלהם, מה שאומר שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור ספק אחד ולעקוב אחר ההוראות שהם מספקים כיצד להגדיר את החשבון שלך אצלם.

אז למה כדאי דווקא וורדפרס?

בניית אתר וורדפרס היא הצעד הראשון לכל בלוג או עסק. וורדפרס היא מערכת CMS בקוד פתוח המשמשת מיליוני אתרים ברחבי העולם. זה קל לשימוש וניתן להתאים אותו לצרכים של כל סוג של אתר אינטרנט.

וורדפרס מגיעה עם סט רב עוצמה של תכונות שיעזרו לך ליצור את האתר שלך.

הוא מציע גמישות רבה מבחינת אפשרויות עיצוב ופריסה. אתה יכול להתאים אישית את המראה של האתר שלך על ידי בחירה מתוך למעלה מ-300 ערכות נושא בחינם או עיצוב אחד מאפס.

וורדפרס קיימת כבר זמן מה והיא אחת מפלטפורמות ה-CMS הפופולריות ביותר שיש עם מיליוני התקנות פעילות ברחבי העולם.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם