איזו מצלמה מומלצת למתחילים ולמתקדמים?

זמן קריאה: 2 דקות
מצלמה

איזה מצלמה כדאי לקנות?

ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות, אך חשוב לדעת איזה סוג מצלמה אתם מחפשים ולמה אתם מתכננים להשתמש בה. 

מצלמות למתחילים:

Canon EOS Rebel T7i הוא אופציה טובה למתחילים. יש לו עיצוב אינטואיטיבי ומסך LCD עם מסך מגע כדי להקל על הניווט בתפריטים. יש לו גם חיישן APS-C CMOS של 24 מגה-פיקסל, מה שהופך אותו לאידיאלי למתחילים שרוצים ללמוד על צילום מבלי להשקיע בו יותר מדי כסף.

מצלמות למתקדמים:

למי שמחפש משהו מתקדם יותר, ה-Canon EOS 7D Mark II הוא בחירה מצוינת. דגם זה מציע סט תכונות חזק יותר מה-T7i, אך הוא מגיע גם עם תג מחיר גבוה יותר. ל-7D Mark II יש מעבדי DIGIC כפולים, המאפשרים לך לצלם

גורמים לבחירת מצלמה 

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. ישנם הרבה גורמים שבאים בחשבון כאשר מחליטים איזו מצלמה לקנות. מתחילים צריכים לשקול את רמת המיומנות שלהם ואת סוג הצילום שהם רוצים לעשות לפני שהם מחליטים איזו מצלמה הכי מתאימה להם. אם אתה מחפש מצלמת DSLR, האפשרויות שלך כוללות מצלמות Canon ו-Nikon. למתחילים שרוצים להתחיל עם מצלמת הצבע וצילום, ה-G7X Mark II של קנון או ה-RX100 III של סוני הן אפשרויות טובות. צלמים מתקדמים צריכים לשקול איזה סוג צילום הם רוצים לעשות עם המצלמה החדשה שלהם וכמה כסף הם רוצים להוציא לפני שהם מחליטים איזה מהם הכי מתאים להם.

למתחילים, המצלמה הטובה ביותר להתחיל איתה תהיה DSLR. מצלמות אלו יקרות יותר אך הן גם הרבה יותר חזקות ורסטיליות. הם יכולים להפיק תמונות וסרטונים באיכות טובה יותר, וזה מושלם למתחילים שרוצים לקחת את כישורי הצילום שלהם לשלב הבא. למשתמשים מתקדמים, מצלמות ללא מראה מומלצות מכיוון שהן מציעות הרבה יתרונות שמצלמות DSLR לא יכולות לספק. לדוגמה, הם קטנים וקלים יותר כך שקל יותר לסחוב אותם. יש להם גם חיי סוללה ארוכים יותר כך שאתה לא צריך לדאוג לגבי טעינת המצלמה שלך כל הזמן במהלך צילומים ארוכים. לפרטים נוספים היכנסו לבלוג הצילום של ישראל.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם