מה עדיף קידום אורגני או ממומן?

זמן קריאה: 2 דקות
מה עדיף קידום אורגני או ממומן

קידום אורגני הוא כאשר חברה לא משלמת עבור קידום התוכן שלה, אלא מסתמכת על הפופולריות של התוכן שייראה וישותף. סוג זה של שיווק הוא בחינם והוא קיים כבר שנים. קידום ממומן הוא כאשר חברה משלמת כדי לקדם את התוכן שלה באמצעות פרסום בתשלום. קידום אורגני עדיף כי הוא עולה פחות כסף, והוא גם יותר אותנטי. עם זאת, קידום אורגני יכול להגיע רק כל כך רחוק, שכן ישנן מגבלות רבות עם סוג זה של שיווק.

האם עדיף להשקיע בקידום אורגני או שבכלל כדאי קידום ממומן?

הקידום האורגני או הפרסום הממומן הוא דילמה שעסקים רבים מתמודדים איתה כיום. הם לא בטוחים אם עליהם להשקיע בקידום אורגני או בפרסום ממומן. קידום אורגני יהיה האפשרות הטובה ביותר לעסקים שיש להם נוכחות מקוונת טובה ורוצים לקבל יותר תנועה לאתר שלהם. זה עדיף גם למי שרוצה לבנות את המוניטין שלו כמומחה בענף שלו ורוצים ליצור לעצמם נישה. קידום אורגני יכול להתבצע על ידי שיווק באמצעות תוכן, שיווק במדיה חברתית, קידום אתרים, שיווק במייל וכו'. מצד שני, הפרסום הממומן יהיה בחירה טובה יותר למי שאין לו מספיק זמן לעשות קידום אורגני וזקוקים לתוצאות מהירות.

קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לייצר תנועה אורגנית באתר שלך. זו גם הדרך הטובה ביותר להגביר את המודעות למותג. תוכן ממומן, לעומת זאת, הוא דרך מצוינת לקדם מוצר או שירות מבלי להוציא כסף על פרסומות. החיסרון היחיד של האסטרטגיה הזו הוא שיכול להיות קשה להשיג תנועה אורגנית מפוסטים של תוכן ממומן. באופן כללי, קידום אורגני עדיף על תוכן ממומן ביצירת תנועה והגברת המודעות למותג מכיוון שאין לו השפעה שלילית על חווית המשתמש כמו לתוכן ממומן.

קידום אורגני הולך ונעשה קשה יותר. זו גם לא דרך אמינה לקדם את התוכן שלך כי כל כך קשה לראות אותו. פוסטים ממומנים הם כעת הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל גדול וליצור מעורבות עם קהל היעד שלך. קידום אורגני הוא תהליך של יצירת תוכן ושיתוף שלו במדיה החברתית כדי להגיע לטווח אורגני. זוהי דרך לקדם את העסק שלך מבלי לשלם עבור מודעות. פוסטים ממומנים הם פוסטים המשולמים על ידי מפרסם, לרוב בתמורה לפוסט או קידום בחשבון המדיה החברתית של החברה.

קהל יעד 

חשוב שחברות יכירו את קהל היעד לפני שמחליטים באיזו שיטה לבחור. לדוגמה, אם יש לך מוצר שמיועד לאמהות, כדאי לקדם את העסק שלך באמצעות פוסטים ממומנים כדי שתוכל להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את המכירות. קידום אורגני משמש בצורה הטובה ביותר כאשר משווקים מוצרים או שירותים המיועדים לדמוגרפיה צעירה יותר כמו בני נוער או סטודנטים שיש להם סיכוי גבוה יותר להשתמש במדיה חברתית כמקור המידע העיקרי שלהם על מה שהם רוצים לקנות.

קידום אורגני הוא צורת פרסום שבה חברה לא משלמת על חשיפה. הם סומכים ההעל הלקוחות שלהם כדי לשתף את התוכן שלהם ברשתות מדיה חברתית ואתרים אחרים. החיסרון של גישה זו הוא שיכול לקחת הרבה זמן עד שהיא מתחילה לעבוד. החברה צריכה לחכות עד שהאנשים הנכונים יתקלו בתוכן שלהם ויתחילו לשתף אותו. ישנם גם סיכונים הקשורים לגישה זו, כמו הסיכון לאיבוד שליטה על המסר שלך והסיכון להעליב אנשים עם ההודעות שלך.

לסיכום, קידום ממומן הוא כאשר אתה משלם על חשיפה, או על ידי תשלום עבור מודעות או תשלום למשפיענים כדי להזכיר את המוצר שלך בפוסטים או סרטונים. היתרון של קידום ממומן הוא שאתה יכול להגיע לתוצאות מהירות ולהגיע להרבה יותר אנשים מאשר אם היית מסתמך על קידום אורגני בלבד. החיסרון הוא שאין שום ערובה שהאנשים האלה יתעניינו במה שיש לך להציע, אז אולי הם לא יקנו ממך שום דבר. למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר שלנו >> https://webhippo.co.il/

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם