מה השכר של הנדסאי עיצוב מדיה?  

זמן קריאה: 2 דקות
הנדסאי עיצוב שכר

מחשבים, אינטרנט ותוכנה הם תחומים שמעצבים את העולם ואת העתיד ויש בהם שדה נרחב לפעילות ולהמצאות שונות. נדרש כוח אדם מיומן ביותר על מנת לאייש את כל התפקידים שהתעשייה הזאת דורשת ומכיוון שמדובר לא רק במקצוע אפור שדורש ידע בתחומים כמו מתמטיקה וסטטיסטיקה אלא גם הרבה יצירתיות וחשיבה מקורית, לא פלא שהתחום הזה מושך אליו אנשים שיכולים למצוא בו את הערוץ המתאים ליצירתיות ולעבודה קשה שתתגמל אותם בהתאם. כך למשל מי שלומד הנדסאי עיצוב מדיה שכר גבוה ומתגמל, סל ביטוחים מקיף ועוד. מדובר באחד המקצועות שנדרשים בתחום זה משום שללא עיצוב המדיה אי אפשר לתכנת ולבנות שום דבר.

למה הנדסאי עיצוב מדיה מקצוע שנחשב למבוקש?

לא מספיק לבנות תוכנה כדי להוציא לפועל את המוצר הממוחשב. צריך לעצב אותו נכון שיתאים לצורכי המשתמשים ויהיה הדבר הנכון ברגע הנכון, וצריך מישהו שיכוון ויגיב נכון לכל ההתפתחויות בתחום זה כדי להתאים את המוצרים המתקדמים של ההייטק לפי עקרונות התקשורת החזותית הנכונים ביותר. זה דורש התמקצעות של מי שיש לו חזון ועין טובה וגם יד מצוינת שיכולה להוציא לפועל רעיונות טובים גם בתחום זה בישראל אבל גם בשדה הבינלאומי. מסלול זה מוצע לכם על ידי שנקר בית הספר להנדסאים, שזוכה למוניטין מקצועי והבוגרים שלו נחשבים למובילים בתחום זה.

מה חשוב לדעת על עיצוב מדיה?

אנחנו מנהלים את כל החיים שלנו במדיה ונדמה לנו טבעי ומובן מאליו שצורת השימוש בממשקים היא כזאת מאז ומעולם. הטכנולוגיה המתפתחת מחייבת גם התאמות כל הזמן לאופן השימוש ודי אם נזכיר שחלונות לא היו אתנו מתחילת ימי המחשב ולכן זה לא מובן מאליו שככה אנחנו עובדים באינטרנט, למשל. מי שאחראי לכל הפיתוחים והעיצובים האלה הוא הנדסאי עיצוב מדיה שמפעיל את החשיבה היצירתית שלו ומוצא פתרונות טכנולוגיים ועיצוביים לפי כלי חשיבה מתקדמים וחזון לעתיד. צריך לא רק למצוא את הדרך שבה משתמשים בכל זה היום אלא גם לחזות ולהבין לאן אנחנו צועדים מחר וכיצד זה יבוא לידי ביטוי. במסלולי הלימוד של שנקר הנדסאים מעודדים את התלמידים לעצב את העתיד כבר היום ולמצוא שימושים ופתרונות חכמים שונים כדי שאפשר יהיה להנחיל אותם ברחבי העולם. כך שכעת ברור הפוטנציאל שיש לכם להשפיע על התחום.

מה לומדים?

עיצוב תקשורת חזותית רלוונטי לתחום הדיגיטל כמו גם לתחום הדפוס משום שאנחנו עדיין משתמשים במוצרים כאלה במקביל. הנראות של המוצרים האלה מחייבת ידע טכנולוגי רב יותר מבעבר ולכן לומדים תוכנות שונות גם לעיצוב וגם כיצד למעשה המדיה שלנו בנויה כדי להתאים לה את העיצוב שלה. עיצוב מדיה הוא תחום שבו תעצבו ותבנו פרויקטים שונים ותצאו עם תיק עבודות, עם תעודת גמר ומקצוע מבוקש מאחד המוסדות להשכלה גבוהה המוכרים והטובים ביותר בתחום. מסלול הנדסאי עיצוב מדיה פותח בפניכם פתח לעיצוב המחר בארץ ובעולם ומתאים לכל אדם יצירתי עם נטייה וחוש לטכנולוגיה והרבה רעיונות טובים שיכולים לבוא לידי ביטוי במסלול זה. התגמול הוא לא רק סיפוק כי אם גם שכר גבוה במיוחד ואופק התפתחות בתעשיית ההייטק על כל ענפיו.

עצבו את המחר כבר היום

תלמידי בית הספר להנדסאים שבוחרים במקצוע זה מקבלים הזדמנות לעצב מוצרים דיגיטליים ותעשייתיים ומצליחים להשפיע על קהל הצרכנים על ידי רעיונות טובים בתחום עיצוב מדיה. זה מקצוע שהמצטיינים בו יכולים להגיע רחוק ולעצב טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות בכל העולם. תקבלו גם יתרון להתקבל לעבודה הודות למוסד הלימודים שלנו והמוניטין המצוינים שיש לו בתחום זה.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם