דלתות קו אפס – מה שצריך לדעת

זמן קריאה: 2 דקות
דלתות קו אפס

דלתות קו אפס הן פתרון מעניין לבעיית הדלתות הבולטות. דלתות אלו מעוצבות בצורה כזו שניתן לפתוח אותן על ידי כל אחד משני הצדדים. הרעיון מאחורי הדלתות הללו הוא לקדם סביבה ידידותית יותר שבה אנשים יכולים להיכנס או לצאת בחופשיות ללא כל טרחה. דלת קו אפס היא דלת שאין לה מסגרת והיא צמודה לקיר. ניתן לפתוח את הדלת על ידי דחיפה פנימה או משיכתה החוצה. דלתות קו אפס פופולריות בשל העיצוב המינימליסטי שלהן, מה שהופך אותן למושלמות עבור בתים מודרניים.

מה חשוב לדעת על דלת קו אפס?

דלתות קו אפס הם דלתות שאין להם סף, הם משלבות ביחד עם קירות הבית. זה ידוע גם בתור סף פתוח או דלת סומק. דלתות אלו משמשות לעתים קרובות במקומות כמו בתי חולים ושדות תעופה שבהם אנשים באים והולכים כל הזמן. דלתות קו אפס מאפשרות מעבר חלק יותר בין החללים, מה שיכול להועיל כאשר אין זמן לעצור ולחשוב לאיזה כיוון אתה צריך ללכת. דלת קו אפס היא דלת שאין לה מסגרות, ולכן היא רק לוח הדלת עם ידית. זו דלת שניתן לפתוח ביד אחת וללא לחיצה על כפתור כלשהו. סוג זה של דלת משמש לעתים קרובות בחללים ציבוריים כגון משרדים, קניונים, בתי ספר, בתי חולים וכו'.

מטרת דלתות מסוג זה היא להקל על אנשים בעלי מוגבלויות וגם על אנשים שנושאים דברים כבדים להיכנס ביתר קלות למבנים. דלת קו אפס היא דלת שאין בה שום דבר שיפריע לנוף הפנימי של החדר. דלתות קו אפס הופכות פופולריות יותר ויותר בבנייני משרדים, כמו גם בשדות תעופה ובחללים ציבוריים אחרים.

דלתות קו אפס לעיצוב הבית 

עיצוב דלת קו אפס לבית היא החלטה חשובה בגלל ההשפעה שיש לה על הסגנון והמראה של הבית. עיצוב הדלת יכול להיות שונה בהתאם לסגנון או לסוג הבית. דלתות קו אפס הן הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם נכנסים לבית שלך. חשוב לוודא שיש לכם את העיצוב הנכון לדלת שלכם. עיצוב הדלת הפופולרי ביותר הוא דלת זכוכית. הם מאוד יפים והם מאפשרים לאנשים ליהנות מכל האור הטבעי בבית שלך. לדלתות עץ יש גם הרבה סגנונות ועיצובים שונים שניתן להשתמש בהם בכל בית, החל מכפרי ועד מודרני. יש גם דלתות הזזה שהן נהדרות אם אתה רוצה ליצור קונספט פתוח או אם אתה רוצה יותר מקום מכיוון שאין קירות שחוסמים את הכניסה.

ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות קו אפס עם הרבה סגנונות שונים שניתן להשתמש בהם בכל בית, החל מדלתות הזזה כפריות ועד מודרניות, המציעות קונספט פתוח או יותר מרחב מכיוון שאין קירות שחוסמים את פתח הכניסה. ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות ולכל אחת יש מטרה אחרת, הנה כמה דוגמאות:

דלתות צרפתיות: דלתות אלו מושלמות לאקלים חם יותר מכיוון שהן מאפשרות ליותר אוויר לזרום פנימה והחוצה מהבית.

דלת זכוכית הזזה: סוג זה של דלת מושלם עבור אלה עם שטח מוגבל או שרוצים לגרום לבית שלהם להיראות גדול ממה שהוא באמת.

דלת כניסה: דלת הכניסה צריכה להיות מעץ מלא עם מסגרת וחומרה חזקה כדי שניתן יהיה לפתוח אותה בקלות.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם