איך מתבצע ייצוג בהוצאה לפועל? 

זמן קריאה: 2 דקות
ייצוג בהוצאה לפועל

הליכים שמבוצעים נגד חייבים או מטעם בעלי חוב בהוצאה לפועל הם הליכים שאסור אף פעם לגשת אליהם לבד. המורכבות של חוקים שקשורים לליטיגציה הוצאה לפועל, ייצוג מול הרשויות ובעיקר רשויות מס, הוצאה לפועל ובית המשפט וכל גוף פיננסי אחר מחייב ידע משפטי על מנת לחלץ אתכם מסנקציות, אם אתם חייבים כסף, ולהבטיח שתקבלו את כספכם בעדיפות גבוהה על פני נושים אחרים, אם אתם בעלי החוב שמנסים להשיב לעצמם את הכסף שנחשב כמעט אבוד במקרים רבים. אסור לאבד תקווה, גם לא לקבל את הכסף וגם לא כדי לצאת מהחובות ולהתחיל התחלה חדשה לאחר קבלת הפטר מחובות. זהו תפקידו של עורך דין שמייצג אתכם בהוצאה לפועל ושומר על האינטרסים והזכוכיות שלכם ככל יכולתו.

למה חשוב לקבל ייצוג מקצועי הולם?

ייצוג בהוצאה לפועל דואג לאינטרסים שלכם על ידי הצגת המקרה שלכם בצורה הנכונה, על ידי הבאת הוכחות למצבכם הכלכלי ולמה אתם ראויים להפטר חובות, להקלה בסנקציות ולאיחוד חובות. יש היום נטייה בהוצאה לפועל ובבתי המשפט להקל על חייבים אם הם מוכיחים שהם יכולים ורוצים לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות על מנת להחזיר חובות ולשקם את עצמם. הרפורמה באוצה לפועל יכולה לעזור לחייבים, אולם זה מחייב גילוי מרצון של כל מה שיש לכם לומר ושיתוף פעולה מלא כדי להחזיר כמה שיותר. מנגד, בעלי חוב שרוצים לוודא שיקבלו את כספם צריכים להילחם על מקומם ברשימת הנושים ולהוכיח שגם להם יש עדיפות על פניהם. ייצוג בהוצאה לפועל על ידי עורך דין שמתמחה בליטיגציה זאת עושה למענכם בדיוק את זה.

עסקאות נדל"ן ומקרקעין מחייבות בדיקה נאותה

כל עסקה שעושים היום במקרקעין ובנדל"ן מחייבת בדיקת נאותות, על מנת לוודא שאתם עובדים עם האנשים הנכונים ואינכם מולכים שולל. עורך דין מייצג אתכם בפרויקטים ויזמויות שונות שמציעים לכם כמו פרויקטים של תמ״א 38. בפרויקטים כאלה יש המון פרמטרים לבדוק, כמו האיתנות הפיננסית של מי שמציע לכם אותו ועד כמה שומרים על הזכויות שלכם ומבטיחים לכם משהו שאכן תקבלו אותו בוודאות.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם