איך לבחור כלב פומרניין?

זמן קריאה: 2 דקות
פומרניין

מידע על בחירת כלב פומרניין

כלב פומרניאן הוא גזע קטן מסוג שפיץ גרמני אשר מוחזק לרוב כחיית מחמד, שוקל בדרך כלל כ-3-7 ק"ג וגובהם 13-28 ס"מ, הם קיימים מאז המאה ה-18. כלבי פומרניאן פופולריים בשל הפרווה הרכה שלהם, הצורות העגולות והאישיות הידידותית שלהם. הם יכולים ליצור חיות מחמד נהדרות עבור אנשים שגרים בבתים קטנים יותר או בדירות מכיוון שהם לא גדולים מדי ואינם דורשים הרבה מקום. כלבי פומרניאן מתוארים כגזע חיבתי ואינטליגנטי שניתן לאלף אותו ולבצע טריקים מגניבים, כמו איזון חפצים על אפו או הליכה על שתי רגליים.

כלבי הפומרניין בדרך כלל כלבים בריאים וחסונים, בדרך כלל חיים בין 10-14 שנה אך יש להם כמה בעיות תורשתיות שיכולות להשפיע על תוחלת חייהם ובריאותם אשר כוללים בעיות עיניים, אלרגיות בעור, בעיות נשימה ובעיות מפרקים כגון דיספלזיה בירך.

בחירת כלב פומרניין 

בחירת הכלב המושלם עבורך ועבור משפחתך יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גזעים לבחירה ולכל אחד יש סט מאפיינים משלו שהופכים אותם לייחודיים. כלבי פומרניאן הם גזע קטן של כלבים שמקורו בפומרניה מרכז אירופה, שהיא כיום חלק מפולין. הם גודלו ככלבי עבודה, אך הפכו לחיות מחמד פופולריות במאה ה-18. הם ידועים בפרווה הרכה שלהם, בפנים דמויי שועל ובגודלם הקטן. כלבי הפומרניין מגיעים במגוון צבעים כולל לבן, שחור, חום, אדום ושזוף. יש להם גם סוגי שיער שונים כמו שיער ארוך או שיער קצר. הם גזע כמו צעצוע קטן, פעילים מאוד ודורשים תשומת לב רבה כמו טיפוח הפרווה לפחות פעם בשבועיים באופן קבוע כדי לשמור על מראה נקי ומבריק. 

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להעריך את אורח החיים שלך ולוודא שאתה יכול לספק לפומרניאן מספיק זמן ותשומת לב. כלבי הפומרניין ידועים באנרגטיות רבה, לכן חובה להוציא אותם לפחות פעמיים ביום לעשות את הצרכים שלהם ולשחרר אנרגיות. רצוי להוציא אותם בבוקר לאחר השינה של הלילה שיוכלו לפרוק אנרגיות ובערב לאחר כל היום. השלב הבא רצוי לברר אם יש לך מספיק מקום בבית, שיהיה מספיק מרחב מחייה. כלבי הפומרניין לא ישמחו אם הם יהיו כלואים בדירה קטנה לאורך כל היום, אז ודאו שהחלל בו הם יגורו גדול מספיק כדי שיוכלו להסתובב בחופשיות ולשחק בצעצועים שלהם במהלך היום. 

אם אתם שוקלים לקנות כלב פומרניאן בפעם הראשונה, חשוב שתדעו כמה עולה פומרניין ומה לחפש ואילו שאלות כדאי לשאול.  חשוב לוודא את הרצונות שלכם, האם אתם רוצים גור זכר או נקבה, להיסגר על איזה צבע אתם רוצים, האם אתם רוצים גור קטן שתוכלו לחנך אותו או שבכלל אתם רוצים כלב מחונך כבר. 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם