מגדלי למידה – עצמאות גדילה ועוד 

זמן קריאה: 2 דקות
מגדל למידה מתקפל

בכל מקום שבו גדלים ילדים עצמאיים וסקרנים הם מבטיחים לעצמם ילדות נהדרת של למידה והתנסות, של גילוי העולם על פי החושים וההבנה שלהם וכל מה שנחות הוא לסייע להם לעשות את זה בדרך בטוחה. כשמעמידים לידכם מגדל למידה בזמן בישול או עבודה כלשהי אתם מאפשרים לילדים ללמוד כל מה שנחות להם כדי לפתח את החושים ואת היכולת שלהם לחשוב, ללמוד, להיות יצירתיים ולקבל ביטחון עצמי שהעולם בטוח עבורם ורק מחכה להם לגלות אותו. כשאתם מאפשרים להם להשתמש במתקנים שונים שנוצרו ונבנו למענם בדרך בטוחה על מנת שתהיה להם פינה משלם ליצור ולהתנסות, אתם מבטיחים להם תחושה של ערך עצמי ושיש מי שמפרגן להם את המקום הבטוח והפרטי שלהם ללמוד. 

מה אפשר ללמוד מילדים על למידה?

ילדים מזכירים לנו מה ששכחנו זה מכבר, איך ללמוד ולקלוט חוויות חדשות שכבר אינן חלק שגרתי בחיינו. מה שנראה לנו מובן מאליו עד כדי כך שאנחנו לא שמים לב אליו, לילדים זה חדש לגמרי והם רוצים ללמוד ולדעת הכל. לשם כך חברת בייביסליפ פיתחה מתקנים וציוד שמאפשר להם לעשות זאת בצורה בטוחה לצד ההורים כשהם עולים על מגדל למידה מתקפל שניצב לידכם, ולומדים מכם. אפשרו להם אץ המתקן הזה שהוא גם רב שימושי מאוד ומאפשר לילדים לעשות הכל, כולל להטות אותו להפוך אותו לשולחן עבודה. זוהי הפינה שלהם וכדאי לכבד את רצונם להתנסות לבד כי יוצאים מזה שיעורים הדרים שלהם על העולם.

לכוון את הילד לחוויות

חוויות למידה הן אינדיבידואליות וכל ילד עושה זאת בדרכו ובקצב שלו. כשנותנים לו סביבה עשירה שבה הוא יכול להתפתח מאוד אתם רואים כיצד הוא מנצל אותה לצרכיו במלוא הפוטנציאל שלו. ילדים אוהבים לקבל יד חופשית להתנסויות ואפשר לתת להם להתנסות כך בעזרת מגדל למידה שיותאם למידותיהם ויאפשר להם לחקור הכל בצורה בטוחה ותקנית, ללא סכנות. כשאתם מזמינים להם מגדל למידה מתקפל הם יאהבו אותו ויהפכו אותו למבצר התגליות והיצירה שלהם ויתפתחו בעזרתו למה שהם יכולים להיות כילדים יצירתיים ונבונים. למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת בייביסליפ >> https://www.babysleep.shop/

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם