איך לבחור דשא סינטטי?

זמן קריאה: 2 דקות
דשא סינטטי

הדבר הראשון שיש להסתכל עליו כאשר בוחרים דשא סינטטי הוא העמידות. תבדקו אם הדשא יכול לעמוד בתנועה כבדה, חיות מחמד וילדים. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא המחיר. תרצו למצוא איזון בין עלות ואיכות. זה אולי מפתה ללכת על אופציה זולה יותר, אבל בסופו של דבר תשלמו יותר על עלויות תיקונים והחלפה בטווח הארוך. כאשר בוחרים דשא סינטטי, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג המשטח שעליכם לכסות. ניתן להשתמש בדשא סינטטי על כל משטח, אך לא יהיה אותו מראה או עמידות על כל המשטחים. לדוגמה, אם תרצו להתקין דשא מלאכותי על לוח בטון, תזדקקו למוצר שונה מאשר אם תרצו להתקין דשא מלאכותי מעל מדשאה קיימת. חשוב לדעת על איזה סוג של משטח הדשא הסינטטי שלך יותקן לפני קבלת החלטת הרכישה.

בנוסף, יש לשקול את סוג המשטח שאתם צריכים כיסוי, חשוב גם לשקול כמה מים מקבל הדשא שלך וכמה צל הוא מקבל. אם הדשא שלכם מקבל הרבה מים ולא מקבל צל במהלך היום, אז אולי זה לא יהיה רעיון טוב בשבילכם להתקין דשא מלאכותי כי הוא לא יכול לעמוד בכמות מים כמו הדשא הטבעי. דשא מלאכותי שמותקן בתנאים אלה ידרוש יותר תחזוקה מאשר דשא טבעי, מה שאומר ש אם אתם מחפשים אפשרות תחזוקה נמוכה וידידותית לסביבה, דשא סינטטי הוא מושלם. זו גם בחירה מצוינת אם יש לך אלרגיות או אסטמה, כי זה לא דורש דשנים או חומרי הדברה.

סוגים פופולריים של דשא סינטטי 

דשא סינטטי עשוי מסיבי ניילון שנצבעו בירוק כדי להיראות כמו דשא טבעי. סיבים אלו נרקמים לאחר מכן יחד ליצירת דשא מלאכותי שניתן להשתמש בו במקום מדשאות דשא טבעי. בחירת דשא סינטטי לחצר יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה סוגים שונים של דשא לבחירה ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. אתה צריך לחשוב מה אתה רוצה מהחצר ומה התקציב שלך לפני שאתה מקבל החלטה.

אתם צריכים לשקול את סוג הדשא שיתאים ביותר לאקלים שלכם. שני הסוגים הפופולריים ביותר של דשא סינטטי הם פוליפרופילן (PP) ופוליאתילן (PE). פוליפרופילן (PP) יקר יותר אבל הוא גם עמיד יותר, מה שהופך אותו לבחירה טובה אם אתה גר באזור עם רמות גבוהות של משקעים או אם יש לך חיות מחמד או ילדים שישחקו בחצר. פוליאתילן (PE) הוא הרבה יותר זול אבל הוא לא מחזיק מעמד היטב נגד גשם כבד או קרני UV מהשמש, ולכן הוא עדיף לאנשים שחיים באקלים יבש יותר או שאין להם חיות מחמד או ילדים.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא אופציה נהדרת עבור אנשים שרוצים לקבל את המראה והתחושה של מדשאה שופעת וירוקה ללא הטרחה בתחזוקתו. ישנם סוגים רבים ושונים של דשא סינטטי לבחירה, כך שיכול להיות קשה לדעת איזה מהם מתאים לצרכים שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דשא מלאכותי:

  • באיזה אקלים אתה חי? 
  • באיזו תדירות תשתמש במדשאה שלך? 
  • כמה מקום יש לך?
  • יש לך חיות מחמד או ילדים?

לסיכום, דשא סינטטי הוא חלופה מצוינת לדשא טבעי. הוא עמיד ורב תכליתי, כך שניתן להתקין אותו במקומות רבים ושונים. הדבר הראשון שצריך לזכור כשקונים דשא סינטטי הוא המחיר. עלות ההתקנה תהיה תלויה בגודל החצר שלך וכמה אתה רוצה להוציא על ההתקנה.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם