מכונות קפה איזה סוגים יש? – מקפסולות ופולים עד טוחן פולים ומקציף מקצועי

זמן קריאה: 2 דקות
מכונת קפה

עם התפתחות תרבות בתי הקפה במדינת ישראל, נחשפו לא מעט אנשים לקסמי הקפה. הארומה, הטעם, הוויב החברתי והתופעה הכימית המתרחשת בגוף. תופעה אגב, שיש לה אוהדים מעריכים רבים. עם הזמן, אנשים קיבלו את האפשרות להציב מכונת קפה בבית שלהם. ואכן, ניתן היה לראות אנשים שקפצו על ההזדמנות. שוק שלם של מכונות קפה נפתח, לרבות מכונות קפה עם קפסולות, מכונות קפה עם פולים, מכונות קפה עם מקציף וכו'. ועם הזמן, מחירן של מכונות הקפה הלך וירד, ועם זה, כך נראה, שכיחותן של מכונות הקפה במשקי הבית השונים. על כן, גם אם תמיד יהיה קפה שחור בוץ, יש אנשים שיודעים מה הם אוהבים, איך לקבל את זה ואיזו מכונה מאפשרת להם את זה. או המכונה הבאה, או הבאה, או זו שתגיע אחריה ותהיה משוכללת ומגניבה אף יותר.

האם זה משתלם לרכוש מכונת קפה?

האם משתלם לקנות מכונת קפה? ובכן, זה מאוד תלוי מי שואלים. יש לא מעט סוגים של מכונות קפה, כאשר חלקן מאפשרות ייעול ואוטומציה וחלקן דורשות יותר פעילות. אם לוקחים בחשבון את הטעם, הרי שיש מכונות קפה שאכן משתלמות, מבחינת זה שהן מעניקות משקאות טעימים  ככוונת המשורר שרכש אותן. ועל פי כן, מי שמוכן לשלם סכום מסוים על סוג מסוים של קפה, בהחלט יכול לחשוב שזה משתלם. מנגד, יש אנשים שמעדיפים נוחות ואוטומציה, ועל פי כן – אם זה מה שהם מקבלים בטקסי הכנת הקפה שלהם, יכול מאוד להיות שגם זה משתלם עבורם.

יתרה מכך, יש לציין, שמכונות קפה עם קפסולות מאפשרות להנות מטעמי קפה שונים. כך שבתוך העלות מתגלמת לה גם האפשרות להציע גוונים שונים של טעמים. בין אם מדובר בדיירי משק הבית שלכל אחד יש את הטעם שלו, או טעמים משתנים לסירוגין, ובין אם מדובר באורחים שניתן להציע להם טווח נרחב של אפשרויות.

אז מה מכונת קפה יכולה לעשות?

בעולם מכונות הקפה ניתן למצוא שתי קטגוריות עיקריות, אלו הפועלות עם קפסולות, אלו המאפשרות הפעלה אוטומטית ואלו אשר טוחנות פולי קפה טריים בלחיצת כפתור. יש גם מכונות המפיקות קפה מקפה טחון (ואם זאת אלו דורשות יותר מאמץ, לרבות הכנסת תערובת לידית, דחיסה, ניקוי פסולת וכו'.

איך מכונת קפה לדוגמה יכולה להיראות ומה ביכולתה לעשות?

 אם נרצה לקחת מכונת קפה אחת, ולהביאה כדוגמה למכונות קפה אפשריות, הרי שיש לנו את ה-Nespresso Lattissima Touch F521 בין אפשרויות רבות אחרות.

מדובר במכונת קפה של נספרסו, עובדת עם קפסולות ומשלבת מקציף. המכונה קומפקטית וחסכונית במקום. יש לה פילטר רב פעמי (פחות תחזוקה), מכיל חלב גדול, פונקציה להסרת אבנית והיא מגיעה עם 6 מתכוני קפה. יש לציין שהיא מתאימה לקפסולות בלבד, ויש להקפיד על ניקוי המקצף לאחר כל שימוש. המכונה עשויה פלסטיק, מיכל החלב שלה הוא כ-0.35 ליטר ולמכונה דירוג אנרגטי A.

למכונה מאפיינים נוספים לרבות:

  1. מותג מוכר: נספרסו . בייחוד אם נספרסו ממחזרים את הקפסולות לשימוש חוזר.
  2. מיכל מים שיכול להכיל עד 0.9 ליטר
  3. פונקציות שונות להכנת קפה
  4. אפשרות לשלוט ברמת ההקצפה לקבל קצף סמיך או דליל יותר
  5. קיימת בקשה לנקות לאחר כל שימוש את החלק שמכיל את החלב, הצינורית והמקציף
  6. מגיעה עם כפתורי מגע
  7. יש לה תוכנית ניקוי עצמי
  8. לחץ משאבה גבוה
  9. מחיר: תלוי איפה קונים. בסביבות ה-865 ₪. ניתן לקנות בתשלומים במקומות מסוימים.
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם