איך מנקים ספה מיין שנשפך?

זמן קריאה: 2 דקות
ניקיון ספה

ישנן דרכים רבות לנקות ספה, אך הדרך הטובה ביותר היא לשאוב אותה. ניתן גם להשתמש במטלית לחה עם מים וסבון לניקוי הספה. כדאי להימנע משימוש באקונומיקה מכיוון שהיא עלולה לשנות את צבע הבד. אנחנו יכולים לנקות ספה עם שואב אבק, מטלית לחה והדברים הבאים:

-נוזל לשטיפת כלים

-אבקת כביסה

-אבקת סודה לשתייה

-חומץ לבן

-מים

ניקוי ספה אינו משימה קלה. זה יכול לקחת זמן ומייגע.

להלן מספר שיטות לניקוי ספה:

1) שאבו את הספה תחילה כדי להסיר לכלוך או שיער רופפים.

2) השתמש במטלית לחה כדי לנגב את פני הספה.

3) אם יש כתמים עקשניים, נסה להשתמש בתמיסה של מים וסבון כלים כדי לקרצף אותם.

4) אם ברצונך להשתמש בחומר ניקוי לכל מטרה, דלל אותו במים והשתמש בספוג או מטלית כדי לנגב אותו על פני הספה.

מה עושים כאשר נשפך יין על הספה?

זו שאלה שרבים מאיתנו שאלו את עצמנו בשלב מסוים בחיינו. התשובה לשאלה זו אינה ברורה כפי שהיא עשויה להיראות. אם אתה שופך יין על הספה שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסיר את כל הנוזל העודף מפני הבד. אתה יכול להשתמש במגבת נייר או במטלית נקייה כדי לעשות זאת. לאחר מכן, אם יש כתמים, אתה צריך לנקות אותו עם מסיר כתמים ולאחר מכן לייבש אותו עם מטלית אחרת. אם עדיין יש כתמים לאחר שלב זה, עליך למרוח עוד מסיר כתמים ולהשאיר אותו למספר דקות לפני שתספיג אותו שוב. לבסוף, אם עדיין יש יין על הספה לאחר שניסית את כל השלבים הללו, עליך להשתמש במים מעורבבים עם סבון ולשפשף בעדינות את האזור המוכתם עד שכל היין הוסר. למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר שלנו >> https://sofaclean.co.il/

מה הם הדרכים לנקות ספה?

אחת הדרכים לנקות ספה מיין שנשפך היא באמצעות חומר ניקוי המבוסס על אנזים, אותו ניתן למצוא ברוב חנויות המכולת או חנויות לחומרי בניין. ניתן להשתמש גם במגבת רטובה עם מים וסבון, אך שיטה זו לא תסיר את הכתמים מהבד. כדי להימנע משפיכת יין על הספה שלך, עליך להשתמש בתחתיות או משטחים בעת הגשת משקאות על הרהיטים שלך. ישנן דרכים רבות לנקות ספה מיין שנשפך. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא להשתמש בוואקום רטוב ולסגור את השפך במגבת יבשה.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם