איטליה כבר כאן: טאבון ביתי להכנת פיצות כמו באיטליה

זמן קריאה: 2 דקות
טאבון ביתי להכנת פיצות כמו באיטליה

טאבון פיצה הוא מכשיר בישול המשמש לאפיית פיצה ונועד במיוחד למאפים שונים. יש לו משטח חם של עד 600 מעלות צלזיוס והוא מבשל את הפיצה בתוך כדקה. התנור עשוי בדרך-כלל מלבנים או מחימר, אך הוא יכול להיות עשוי גם מפלדה או ברזל יצוק. הסוג המומלץ ביותר הוא מאבני שמות שיוציא את המאפים שלכם בצורה הטובה ביותר ועם הטעם האיכותי והעמוק ביותר.

טאבון נועד להכנת פיצות, מאפים שונים, ירקות וקינוחים על בסיס בצק.

הרבה אנשים לא יודעים להכין פיצה, אבל בעזרת תנור מיוחד אפשר לעשות זאת בקלות ולקלבל תוצאות מרשימות. המצאת תנורי הפיצה אפשרה לאנשים ליהנות מהפיצה האהובה עליהם ללא שימוש בגריל או מדורה וכמבון מבלי להזמין פיצה מבחוץ, אלא להנות מפיצה ביתית ואיכותית.

תנורי פיצה הם פריט שימושי בכל מטבח. הם עוזרים מאוד בבישול סוגים שונים של מזונות בצק במהירות וביעילות תוך בישול איכותי. זו הסיבה שהם הפכו פופולריים מאוד בהרבה משקי בית במהלך השנים ובמיוחד לאחרונה.

טאבון ביתי להכנת פיצות- מהיר יותר וטעים הרבה יותר

תנורי פיצה קיימים כבר מאות שנים ושימשו בתרבויות שונות בכל רחבי העולם. תנור הפיצה הראשון נוצר על ידי הרומאים הקדמונים, שהשתמשו בו כדי לבשל או לחמם את האוכל שלהם.

תנור הפיצה הוא מכשיר מטבח המשמש לבישול פיצות ולחמים. זה ידוע גם בתור תנור לבנים או תנור אדמה. הם בדרך כלל מבנים עגולים בצורת כיפה עם פתח במרכז הכיפה. אבני שמות מונחות על גבי כיפות אלו ומחממות באמצעות מבערי עצי הסקה או גז, מה שיוצר מקור חום בתוך הכיפה בזמן בישול מזון על האבן שמתחתיה. האוויר המחומם עולה דרך ארובות בחלק העליון של הכיפות הללו, שם הוא יכול לברוח דרך פתחי אוורור הממוקמים סביבן או להימשך בחזרה לתוכן.

בעידן של חימום אוכל במיקרוגל ובבישול בעזרת כיריים חשמליים, כמעט שכחנו את הטעם הישן והטוב של אוכל איכותי. השילוב המושלם של בישול בגז ועל אבן הוא מיוחד מאוד ויפיק לכם תוצאות מעולות של פיצות ושל מאפים בטעם מיוחד ובלתי נשכח.

טאבון פיצה- חוויה לכל המשפחה

מלבד האוכל האיכותי והטעים שתכינו בעזרת הטאבון, תרוויחו גם חוויה לכל המשפחה שבימים רגילים יהיה קשה לשכנע את כולם לקחת בה חלק.

הכנת פיצות ומאפים יחד, כל אחד יכין את מה שהוא אוהב, להכין, לנסות ולטעות זה כמובן חלק מהחוויה ומהאווירה, הכנת קינוחים מתוקים לילדים ועוד.

רוצים משהו שיחמם לכם את החורף? טאבון מקצועי להכנת פיצה הוא הפתרון המושלם והטעים עבורכם!

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם