להוזיז את הגוף עם קצב הזומבה

זמן קריאה: 2 דקות
זומבה

זומבה היא תוכנית כושר אירובי מבוססת ריקוד לטינו-אמריקאי. שילוב של ריקוד ופעילות גופנית אירובית, אשר נוצר באמצע שנות ה-90 על ידי אלברטו "בטו" פרז. זוהי תוכנית כושר אירובי מבוססת ריקוד שנועדה לשרוף קלוריות ולשפר את הבריאות הכללית. מטרת הריקוד היא להשתמש במשקל הגוף, לנוע עם צלילי המוזיקה ולהגביר את האנרגיה בגוף.

אז מה זה בעצם זומבה?

שיעורי הזומבה מתקיימים במגוון רחב של מקומות כמו בתי ספר, חדרי כושר, מועדונים ובתים פרטיים. המאפיין הייחודי של זומבה הוא השימוש שלו במוזיקה מהירה ותוססת בשילוב עם תנועות קצביות שמקלות על מתחילים ללמוד תוך כדי אשר מאתגר רקדנים מנוסים.

זומבה ספגה ביקורת קדומה מדי לצורות ריקוד אחרות כמו סלסה או מרנגה. המבקרים טוענים גם כי המהלכים אינם קלים מספיק עבור אנשים עם מוגבלויות או בעיות בריאות המונעות מהם לבצע פעילות גופנית מאומצת יותר כמו ריצה או פעילות אירובית מאומצת. 

זומבה היא תוכנית כושר המאופיינת בריקוד המושלמת לאנשים בכל רמות הכושר. זומבה כוללת מוזיקה לטינית ובינלאומית, וקל לעקוב ולרקוד לצלילי המוזיקה המתנגנת. .

אימון זה קיים כבר כמעט שני עשורים, אך הפופולריות שלו זינקה בשנים האחרונות. עם עליית המדיה החברתית, סרטוני זומבה הפכו לדרך פופולרית להישאר בכושר תוך כדי מעקב אחר המהלכים. לזומבה יש יותר מ-14 מיליון תלמידים ברחבי העולם וההערכה היא שלמעלה ממיליארד אנשים השתתפו בשיעורי זומבה.

קצב הזומבה זורם בגוף

קצב זה הוא אחד הדרכים הפופולריים והיעילים להניע את הגוף בעזרת מוזיקה ותנועה. סוג זה של אימון הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, הודות לריקודים הקלים למעקב והמוזיקה האופטימית שלו. קצב הזומבה מהיר, זומבה היא אחת הפעילויות הגופניות המהירות  ביותר שבה אדם יכול לרקוד לפי הקצב של שיר, או כל קצב אחר. אבל היא כוללת גם דוגמה כיצד לספור את קצב הזומבה האישי שלך.

קצב הזומבה כולל ארבע פעימות בכל מידה, כך שאם אתה רוקד לפי מידה של שש פעימות, אז יש שתים עשרה פעימות בכל מידה. אם תספור בקול רם תוך כדי תרגיל, תוכל לשמוע את המנגינה האישית שלך ולהתעדכן עם בן הזוג שלך לריקוד.

לסיכום, זומבה הזיזו את הגוף בקצב הזומבה, הזיזו את המותניים שלכם ותשקיעו את כל ליבכם בזה, כדי לגרום לגוף שלכם לנוע בקצב הזומבה.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם