הכן גופך לקיץ הקרב ובא

זמן קריאה: 2 דקות
הכן גופך לקיץ הקרב ובא

הקיץ קרב ובא, זמן לחופשות, טיולים, חופים, בילויים ושמש בלי הפסקה. לכן, להרבה אנשים חשוב המראה החיצוני. המראה החיצוני נותן להם תחושת ביטחון וסיפוק. יש הרבה דרכים לשמור על כושר ותזונה בריאה לאורח חיים בריא במהלך החורף כדי להכין את הגוף לקיץ. אחת הדרכים לחיטוב הגוף הוא שגרת אימונים נכונה ותוכנית תזונה נכונה ובריאה.

עשה זאת בעצמך, דרכים לחיטוב הגוף בבית 

ישנן דרכים רבות לחיטוב הגוף, אך חלקן דורשות יותר השקעה והתמדה מאחרות. עם זאת,ישנן דרכים שניתן לעשות לבד בבית, דוגמה לכך היא ביצוע של שכיבות שמיכה על הרצפה כשהידיים משני צידי הראש תוך הישענות לאחור על בהונות. תרגיל זה יעבוד על כל האזורים בפלג הגוף העליון כולל חזה, זרועות, כתפיים ושרירי גב. דרך נוספת לשמירה על חיטוב בבית היא תרגילי מתח של מספר חזרות קבועות ביום. רצוי להתמיד ולשלב עם זה תזונה נכונה ובריאה , כך תראו תוצאות. 

אימונים קבועים 

חיטוב הגוף הוא טרנד פופולרי בתעשיית הכושר, זוהי גם אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג גוף בריא ואורח חיים בריא יותר. ישנם אימונים רבים ושונים שניתן לעשות כדי לחטב הגוף שלך.  את האימונים ניתן לעשות בחדר הכושר עם הציוד והמכשירים שמוצאים לך במקום. יש אפשרות לבקש בחדר כושר מאמן אישי שילווה אותך לאורך כל התהליך שלך. אופציה נוספת להירשם לאימוני סטודיו קבועים בחדר כושר, כך תשמור על עקביות והתמדה לאורך כל הדרך. להלן כמה מהאימונים הפופולריים ביותר:

  • אימוני אירובי
  • אימוני כוח, משקולות
  • פילאטיס מכשירים
  • יוגה
  • ספינינג
  • קיקבוקס
  • אימוני שחייה
  • ישבן ובטן 

אורח חיים בריא הוא דבר חשוב וכדי לאמץ אותו לחיים בריאים, טובים, חזקים וחטובים יותר. חשוב לשמור על כושר טוב , לשמור על תזונה בריאה ונכונה, לשמור על חיטוב הגוף ולנהל אורח חיים בריא ונכון לגוף שלך.

הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת

1) שתו הרבה מים- שתיית מים עוזרת לחילוף חומרים מהיר, עוזרת לירידה במשקל, ובנוסף גם עוזרת לעור הפנים להיות זוהר ונוצץ. 

2) צאו לטייל כל יום- חשוב לצאת ולהזיז את הגוף שלכם, אם זה בבוקר או אפילו בערב. קחו לכם הפסקה משגרת החיים, קחו איתכם אוזניות ואפשר גם את הכלב/ה שלכם, יתן לכם אנרגיות להמשך היום. 

3) לאכול הרבה פירות- פירות עוזרות למערכת העיכול. 

4) בצע תרגילים באופן קבוע- תרגילים באופן קבוע יעזרו לשמור על אורח חיים בריא

5) הימנע מביצוע הרמות כבדות מדי או פעילויות מאומצות, חשוב לזכור שלא כל התרגילים טובים לגוף שלכם. חלק מהתרגילים עלולים להזיק וחלקם יכולים לגרום ליותר נזק מתועלת. על מנת לוודא שלא תעשו שום דבר שעלול להזיק לבריאותכם, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע לפני שאתם מתחילים בכל שגרת פעילות גופנית חדשה.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם