הדרך לקאטר 2022 – המונדיאל הגדול בהיסטוריה

זמן קריאה: 2 דקות
הדרך לקאטר 2022 – המונדיאל הגדול בהיסטוריה

קטאר – לא מדינה של כדורגל

המונדיאל הוא אירוע עולמי שמפגיש אנשים מכל העולם כדי לחגוג את הספורט האהוב עליהם, חגיגת כדורגל צבעונית וחגיגית. בשנת ה-2012 נבחרה קאטר לארח את הטורניר של שנת 2022. קטאר, אחד המדינות העשירות בעולם זכתה באירוח הטורניר המפואר, ומאז שנת 2012 ועד היום, קטאר שינתה את פנייה, עם עשרות אצטדיונים חדישים, כבישים, נמלי תעופה ורכבות, הושקעו מיליארדים רבים כדי שהכול יהיה מוכן לשריקת הפתיחה.

מי שקצת יחקור יגלה שקטאר היא לא בדיוק מעצמת כדורגל, ולמעשה המשחק הפופולרי ביותר בעולם נמצא ממש בחתולים במדינה העשירה. מועדון הכדורגל הראשון של קטאר נוסד ב-1972 והתאחדות הכדורגל של קטאר הוקמה ב-1973. המשחק הבינלאומי הראשון נערך ב-1976 נגד בחריין וקטאר הפסידה 1-0. קטאר מעולם לא העפילה למונדיאל אבל היא העפילה לטורנירים אחרים כמו גביע אסיה שנערך כל ארבע שנים מאז 1984 וגביע המפרץ לאומות. כיום בקטאר מרכזים מאמץ ומשקיעים מיליארדי דולרים כדי לשפר את איכות השחקנים. נבנו מתקנים חדישים, הובאו מאמנים בכירים מכל העולם, במטרה להפוך את המדינה הקטנה למעצמת כדורגל.

מונדיאל – חגיגה נטולת פוליטיקה

המונדיאל הוא אירוע עולמי שמפגיש אנשים מכל העולם, ללא הבדלי דת, גזע ומין. ברגע שקטאר נבחרה כמדינה המארחת של המונדיאל, אנחנו כישראלים הבנו שכנראה לטורניר הזה כבר לא נגיע. אך למרבה ההפתעה מארגני הטורניר טענו שהם קוראים לכל העולם להגיע אליהם, כולל ישראל. ללא הבדל של גזע דת ומין. חשוב להזכיר שקטאר וישראל הם מדינות ללא יחסיים בינלאומיים רשמיים, כך שכעת נותר לחכות ולראות מה באמת יעלה בגורלם של הישראלים שירצו לנסוע לקטאר.

מי את קטאר?

קטאר היא מדינה קטנה במזרח התיכון עם אוכלוסייה של כ-2.5 מיליון איש. היא נחשבת לאחת המדינות העשירות בעולם והיא הצליחה לשמור על רמת החיים הגבוהה שלה על ידי ייצוא נפט וגז טבעי. בשנת 2022, קטאר תארח את גביע העולם לראשונה בתולדותיה, ולכן היא משקיעה רבות בפרויקטים של תשתית כמו כבישים, בתי מלון, אצטדיונים ומתקני ספורט נוספים. רבים טוענים שקטאר תעשה את המונדיאל הגדול ביותר שנראה בהיסטוריה. ולנו מה שנותר זה לחכות לשריקת הפתיחה ולראות אם כל ההבטחות יתגשמו. מעונינים בעוד חדשות ספורט? אנו אתר חדשות הספורט הגדול בארץ!

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים!

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם