בידוד ללא מנוחה: אימון אירובי שישרוף לכם את הקלוריות המיותרות

זמן קריאה: 2 דקות
בידוד ללא מנוחה: אימון אירובי שישרוף לכם

אימון אירובי הוא סוג של פעילות גופנית המשפרת את יכולת הלב לשאוב דם ובכך מגבירה את יכולת הגוף להשתמש בחמצן. אימון אירובי, כמו כל סוג של פעילות גופנית תורמת לבריאות הגוף והנפש הוא משמש בדרך כלל כצורה של שיקום לב לאחר אוטם שריר או בעיות קרדיולוגיות כאלה ואחרות.

הפעילות הזאת מתאימה לגברים ולנשים כאחת והדרכים לבצע אותה הן רבות ומגוונות, כך שגם אם אתם לא מתחברים לפעילות מסוימת, אתם תמיד יכולים לפנות לפעילות אחרת שתקנה לכם ערכי אימון דומים ותספק לכם תוצאות כפי שרציתם.

הוכח שאימון אירובי יכול לסייע בשיפור מצבים בריאותיים רבים נוספים כמו סוכרת, לחץ דם גבוה, הורדת הסיכון למחלות לב ולשבץ מוחי והשמנה כמובן. הוא תורם גם בהפחתת מתח ולחצים ובשיפור מצב הרוח. הוא מאזן את רמת הסוכרים, השומנים והכולסטרול בדם ובכך מספק לכם תוצאות טובות לא רק מבחינת מראה ויכולות פיזיות, אלא גם מבחינה בריאותית שאינכם יכולים לראות באופן פיזי.

פעילות אירובית יכולה להיעשות בדרכים רבות וניתן לשנות אותה לרמות שונות של כושר. כמה דוגמאות הן ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים והליכה. האפשרויות הרבות פונות לכמה שיותר אנשים, גברים ונשים, שכל אחד ואחת מהםמ מוצא את מה שהוא אוהב יותר ובכך יכול לעסוק בפעילות הזאת ולתרום רבות לבריאותו.

חשיבות הפעילות האירובית לספורטאים

פעילות אירובית חשובה גם לספורטאים, מכיוון שהיא משפרת את הסיבולת במהלך תחרויות.

התעמלות אירובית הוכחה כבעלת השפעות חיוביות מאוד על הבריאות, על מצב הרוח וגם על והביצועים הגופניים. ספורטאים רבים מעידים כי מאז שהתחילו באימונים הללו הם מרגישים בכושר טוב יותר ואף הרגשה כללית טובה יותר.

היתרונות של פעילות אירובית הם רבים. איגוד הלב האמריקני ממליץ על לפחות 150 דקות בשבוע של פעילות אירובית בעצימות בינונית או 75 דקות בשבוע של פעילות אירובית בעצימות נמרצת לכל המבוגרים מעל גיל 18, הכול תלוי כמובן בגיל שלך ובכושר איתו אתה מתחיל להיכנס לחיים של פעילות אירובית.

למי מומלצת פעילות אירובית?

שאלה שאנחנו שומעים הרבה פעמים היא למי מומלצת פעילות אירובית? למעשה פעילות אירובית מומלצת לכולם ומתאימה לאנשים רבים. לגברים ולנשים, לצעירים וגם למבוגרים. פעילות אירובית כוללת המון תחומי ספורט שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את התחום שהוא נמשך אליו יותר ולעסוק בו. הכול תלוי כמובן בגיל שלך, בכושר בו אתה נמצא כשאתה מתחיל את התהליך ואת המטרה שאלייה אתה רוצה להגיע. כך תדע באיזו פעילות לעסוק, באיזו רמה ובאיזו תדירות.

פעילות אירובית אינה בונה רק כושר וסיבולת, אלא גם תורמת לבריאות, לחוסן הגופני ולהרגשה הכללית של כל העוסקים בה. ממחקרים שונים עלה כי ילדים החיים קרובים לאדם שעושה 30 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית יומית נוטים יותר להיות פעילים פיזית. אתם חיים בצורה מסוימת ובריאה ומראים לילדים שלכם דוגמה לחיים בריאים, טובים ונכונים יותר.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם