אימון ספיננג לשמירה על כושר

זמן קריאה: 2 דקות
ספיננג

ספינינג היא צורת פעילות גופנית המשלבת אימוני אירובי והתנגדות, סוג של אימון אשר יכול לעזור לאנשים לשמור על רמת כושר גובהה תוך שיפור הביצועים במגוון ענפי ספורט. את המונח "ספינינג" טבע ארתור לידיארד כשהציג אותו לנבחרת האופניים הלאומית של ניו זילנד בשנות ה-60 כאשר הוא שימש כצורה של פעילות גופנית ושיקום.

שיעור הספינינג הוא אחד האימונים הפופולריים ביותר לנשים, זהו אימון בעצימות גבוהה שניתן לעשות בקבוצות גדולות או באופן פרטי. הוא מורכב מסדרה של תרגילים הכוללים רכיבה על אופניים, קפיצה וריצה על אופניים נייחים בשיפוע. טכניקת אימון שבה הספורטאי מסובב את פלג גופו התחתון בתנועה מעגלית כדי ליצור מומנטום מחזורי. בשנים האחרונות הספינינג הפך לפופולרי גם בקרב גברים והפך לתחרותי יותר, הוביל לעליית שיעורי ספין כמו "Beast Mode" שנועדו להכניס אנשים לכושר במהירות וביעילות.

יתרונות של שיעורי ספינינג

היתרונות של ספינינג ניכרים במיוחד בביצועים אתלטיים, עוזר להתאוששות שרירים, גמישות, סיבולת ומהירות. לדוגמה, זה עוזר לשרירים להתאושש מהר יותר לאחר אימונים אינטנסיביים על ידי גירוי זרימת הדם לשרירים ולמפרקים. 

שיעור הספינינג צבר פופולריות בשנים האחרונות בזכות יכולתו לשרוף קלוריות, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם ולחזק את השרירים. השיעור מספק גם הזדמנות לסוציאליזציה ואחווה בין המשתתפים. לאלו מכם שלא מכירים את הספינינג, מדובר בסוג של פעילות גופנית הכוללת רכיבה על אופניים מקורה תוך אחיזה בידיות. האופניים מסתובבים בתנועה מעגלית ועליכם לשמור על שיווי משקל תוך שמירה על הגוף ישר.  אימון הספניניג עוזר לשפר את כוח הליבה ושורף קלוריות במהירות, כך שהוא מושלם עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל או לשמור על משקלם.

אנשים רבים חושבים שספינינג הוא טרנד חדש, אבל הוא קיים כבר עשרות שנים. זהו רק אחד מסוגי התעמלות רבים ושונים. כיום, הספינינג התפתח לאימון פופולרי במיוחד עם הרבה וריאציות שונות כמו רכיבה על אופניים פנימית, רכיבה על אופניים חיצונית וחתירה פנימית. ישנם גם שיעורי ספינינג רבים זמינים בחדרי כושר ברחבי העולם המאפשרים לך לבצע אימונים קבוצתיים עם אנשים אחרים בקצב שלך.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם