האם כדאי לקנות דירה להשקעה בארה״ב?

זמן קריאה: 2 דקות
דירה בארצות הברית

רכישת נכס להשקעה בארה"ב יכולה להיות השקעה משתלמת, אבל זה לא תמיד רעיון טוב לקנות כל דבר רק בשביל זה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה כלשהי, ותמיד כדאי לשקול את מצבך האישי לפני קבלת החלטת השקעה. שוק הדיור בארה"ב מתאושש וזה הפך את זה לאטרקטיבי יותר עבור משקיעים לקנות נכס. אבל עדיין יש כמה סיכונים הכרוכים בהשקעה בשוק הדיור בארה"ב וכדאי להסתכל על כל הסיכונים האלה לפני רכישת נכס כלשהו.

יתרונות וחסרונות של רכישת נכס להשקעה בארה"ב

ארה"ב היא אחד משווקי הנדל"ן האטרקטיביים בעולם, פוטנציאל ההשקעה גבוה והתשואות מצוינות. חלק מהיתרונות של רכישת נכס להשקעה בארה"ב:

  • הביקוש לנכסים למגורים גבוה, מה שאומר שהמחירים צפויים לגדול בערכם לאורך זמן.
  • ישנן הטבות מס למשקיעים שרוכשים דירה שניה, שיכולה להוות מקור מצוין להכנסה פסיבית.
  • אתה יכול לקנות עם משכנתא, כלומר אתה לא צריך לחסוך את כל ההון שלך מראש – אתה יכול להחזיר אותו בהדרגה לאורך זמן.

החסרון היחיד הוא שאין דרך לדעת כמה הנכס שלך יהיה שווה בעוד 10 שנים – זה יכול לעלות או לרדת ברמה קיצונית.  ארה"ב היא ארץ של הזדמנויות. אתה יכול לקנות נכס להשקעה ולהרוויח ממנו כסף ואתה יכול גם להפסיד המון כסף. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשקיע בנכס בארה"ב. הכלכלה האמריקאית חזקה, ויש הרבה הזדמנויות לצמיחה. בנוסף, מחירי הדיור עלו בשנים האחרונות, אז אולי זה זמן טוב לקנות. 

השקעת נדל״ן בארה״ב היא בחירה פופולרית עבור רבים. אבל, האם זה שווה את זה? המחיר הממוצע של בית בארה"ב הוא 200,000 דולר. זה אומר שאתה יכול להוציא בסביבות 400 $ לחודש על תשלומי המשכנתא שלך אם יש לך מקדמה של 20% ולקחת משכנתא ל-30 שנה עם ריבית של 4%. עלות המחיה החודשית באטלנטה לאדם אחד היא כ-1,000 דולר. אם אתה מחפש לקנות את הנכס הראשון שלך להשקעה, אז כדאי לחפש בתים למכירה באטלנטה כמיקום פוטנציאלי למגורים ולהשקעה.

גורמים לפני רכישת נכס להשקעה בארה"ב

רכישת נכס להשקעה יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה פסיבית ולבנות עושר. אבל זה לא תמיד רעיון טוב. עליך לשקול את הגורמים הבאים לפני רכישת נכס להשקעה בארה"ב:

  • מיקום הנכס: האם הוא קרוב למקום מגוריכם או ליד משרדכם?
  • מטרת הנכס: האם תשכיר או תמכור אותו?
  • מחיר: כמה תצטרכו לשלם עבור הנכס?
  • הכנסה משכירות: האם תוכל להרוויח מספיק כסף מהשכרת הדירה שלך?
  • מס רווחי הון: מה יקרה אם תמכור את הדירה שלך בעתיד?
  • יוקר המחיה באזור זה: האם זה משתלם לך ולמשפחתך?

לסיכום, רכישת נכס להשקעה בארה"ב יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה פסיבית. עם זאת, תצטרך לוודא שאתה קונה את הנכס הנכון – כזה שיעלה בערכו ויש לו ביקוש חזק להשכרה. ארה"ב היא אחד משווקי הנדל"ן היקרים בעולם. עם זאת, זה גם אחד המקומות הבטוחים ביותר להשקיע את הכסף שלך ולייצר הכנסה פסיבית. שוק הנדל"ן בארה"ב יציב, עם סיכון נמוך לירידה פתאומית. שוק הדיור בארה"ב פורח והמחירים במגמת עלייה. 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם