השעון החדש של אפל שישדרג לכם את האימונים

זמן קריאה: 2 דקות
שעון אפל

אפל יוצאת בעיצוב חדש של שעון

שעון חכם שעוצב ומשווק על ידי Apple, זהו המוצר הגדול הראשון של אפל ששוחרר מאז מותו של סטיב ג'ובס ומאז חזרתה של החברה לרווחיות, והוא פועל על watchOS.

Apple Watch שוחרר לראשונה ב-24 באפריל בשנת 2015 ושווק כמכשיר היברידי שיכול להחליף גם סמארטפון. מאז, השעון עודכן פעמיים בתכונות חומרה ותוכנה חדשות. המכשיר תואר כמהפכני בעיצובו, הכולל משטח זכוכית מעוקל שיוצר את פניו, מה שמקל על האינטראקציה איתו מאשר עם רוב השעונים החכמים האחרים בזמן יציאתו.

יתרונות של APPLE WATCH

ל-Apple Watch יש שימושים רבים, אך אלו הם הפופולריים ביותר:

  • השעון עוזר לשמור על יעדי הכושר שלכם על ידי ספירת הצעדים שלכם, ניטור קצב הלב שלכם ומתן התראות כאשר הוא מזהה דופק מוגבר.
  • השעון עוזר לעקוב אחר הזמן, השעון מסתנכרן עם האייפון.
  • אתם יכולים להשתמש בו כשלט רחוק עבור מצלמת האייפון שלכם על ידי לחיצה על כפתור על לוח השעון.
  • אתם יכולים להשתמש ב-Siri כדי לבצע שיחות, לשלוח הודעות או להשמיע מוזיקה מפרק כף היד שלך.

Apple Watch הוא מכשיר אלקטרוני שיכול לשמש כשעון או כמעקב אחר בריאות וכושר. הפונקציונליות של השעון כוללת מעקב GPS של ריצות בחוץ, ניטור דופק, התראות מאפליקציות כמו טקסטים ומיילים, אינטגרציה עם Siri לשליטה קולית במוזיקה ושיחות טלפון, תשלומים ללא מגע של Apple Pay באמצעות שבבי NFC על צמיד השעון, מעקב אחר פעילות. המכשיר מכיל גם App Store ומאפשר למשתמשים להתקין אפליקציות שניתן להשתמש בהן כדי לשלוט בפונקציות השעון. המכשיר כולל ממשק עגול שניתן לנווט באמצעות כתר דיגיטלי או כפתור צד, המשמש גם ככפתור בית לבעלי אייפון. הוא כולל גם מד תאוצה וג'ירוסקופ למעקב אחר תנועה וזיהוי פעילות, בהתאמה.

Apple Watch תוכנן לשיוך לאייפון באמצעות טכנולוגיית Bluetooth אלחוטית. השעון מופעל על ידי שבב S2 שיכול לשמש גם כמכשיר עצמאי מבלי להתאים אותו לאייפון או אייפד. תכונה חדשה בשם "מגע דיגיטלי" מאפשרת למשתמשים לשלוח ציורים או אימוג'ים הלוך ושוב בין שני שעוני אפל בלי צורך

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם