אורטל קמינים מחדשים: שולחנות חימום לשדרוג הגינה בחורף

זמן קריאה: 2 דקות
שולחן חימום קמין

גינה פרטית משדרגת כל בית באופן משמעותי. היכולת לשבת תחת כיפת השמיים, באוויר הצח, ולזכות ברגעי שלווה – לבד, עם קרובי משפחה או עם חברים טובים – הופכת את החיים להרבה יותר מהנים. בקיץ, בסתיו ובאביב מזג האוויר מאפשר בילוי שכזה בכל נקודת זמן כמעט, אבל בחורף, כשהטמפרטורות צונחות, הקור עלול להבריח מהגינה את בעלי הבית ואת האורחים. איך בכל זאת מנצלים את החצר באופן מיטבי גם בעונה הקרה? מציבים שולחן חימום.

מה זה שולחן חימום?

שולחנות חימום הם פתרון חדשני, אלגנטי ויעיל להפליא לגינות ולמרחבים חיצוניים באופן כללי. הכוונה היא לשולחן שבמרכזו בוערת אש, באופן מבוקר כמובן, ולכן הטמפרטורה סביב השולחן נעימה ומאפשרת רביצה נינוחה בחצר. הבעירה מושגת באמצעות חיבור פשוט לגז, והשולחן בטיחותי וגם אסתטי מאוד. בארה"ב ובאירופה, ובמיוחד האזורים הקרים, ניתן למצוא שולחנות מסוג זה בבתים רבים, וגם בישראל הם הופכים לנפוצים יותר ויותר בזכות כל היתרונות שלהם.

מקסימום בקרה ושליטה

שולחן אש לגינה מופעל כאמור על בסיס גז. החיבור לתשתית זו פשוט, וכל טכנאי מוסמך יבצע את החיבור בזמן קצר. העוצמה המקסימלית יכולה להגיע גם ל-50,000BTU, כך שגם בימים קרים מאוד ניתן יהיה לשבת סביב השולחן בלי לרעוד מקור ובלי צורך במעילים. השליטה בעוצמת החום פשוטה מאוד – סיבוב כפתור ימינה או שמאלה מגביר או מחליש את זרימת הגז ובהתאם את מידת החימום. הפעלת השולחן מתבצעת באופן דומה, על-ידי דחיפת כפתור השליטה פנימה וסיבובו עד שהמבער ניצת, וגם הכיבוי בסוף הבילוי מידי. התחזוקה היחידה הנדרשת היא החלפת הסוללה שמאפשרת את ההצתה האלקטרונית, בתדירות של אחת למספר שנים.

בטיחות ללא פשרות

שולחנות חימום הם מוצר משוכלל. החיבור לגז מחייב רכישה מושכלת מחברה רצינית שמקפידה לשווק אך ורק שולחנות בעלי תו תקן רלוונטי. עוד כדאי לדעת ששולחן אש איכותי מגיע עם כיסוי מגן שמונע מהחום להזיק לשולחן עצמו, וניתן להוסיף גם מגן ייעודי ללהבות. גם לחומרים האיכותיים שמהם מיוצרים שולחנות חדשניים אלה יש כמובן חלק בבטיחות – השולחן עצמו עשוי מבטון יצוק, ואילו הגוף הפנימי והמבער הם מנירוסטה.

מראה שובה לב

שולחן חימום לגינה הוא למעשה מעין קמין חוץ. מאפיין דומה נוסף הוא המראה המרשים – בדיוק כפי שקמין משדרג את האסתטיות של כל חלל פנימי בכל בית, כך שולחן אש מעצים את יופייה של הגינה. ניתן לבחור בין שולחנות אש עגולים לכאלה ריבועיים או מלבנים וכך ליצור הרמוניה מושלמת עם שאר האלמנטים באזור האירוח בגינה ובעצם עם כל האלמנטים בחצר, וכמו כן ישנה בחירה לגבי גודל השולחן. בכל מקרה העיצוב מתאפיין בקווים נקיים ובחזות היי-טקית עדכנית. אבני לבה כהות במרכז השולחן משלימות מראה של מדורה מודרנית.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם