3 דרכים למלחמה בקמטים 

זמן קריאה: 2 דקות
3 דרכים למלחמה בקמטים 

הדרך הטובה ביותר להילחם בקמטים היא כמובן להישאר בגיל צעיר אבל מכיוון שזה לא אפשרי יש דרכים נוספות שאפשר להילחם בהן בקמטים מסוגים שונים. כדאי מאוד לבחור בדרכים הטובות ביותר שמונעות את הנזקים מראש אבל כאשר אין ברירה אלא לקבל טיפול מניעת קמטים, כבר עדיף שזה יהיה מתוצרת של חברה שנשענת בפיתוח המוצרים שלה על מדע ועל חומרים מוכחים כיעילים. חומרים כאלה נמצאים בגוף האדם בדרך כלל והם אלה שלמעשה שמרו על עור הפנים כפי שאפשר לראות בגיל הנעורים. כשהגיל מתקדם הוא גורם לגוף לייצר פחות חומרי כאלה שגורמים לכך שהעור כבר אינו מתוח ואינו גמיש ולכן גם מתרבים נזקים כמו פיגמנטציה ועור אפור ועייף שאינו מתחדש כמו פעם.

הדרך הטובה ביותר היא שמירה על העור

השמירה על העור חייבת להתחיל בגיל צעיר מאוד ולהיות חלק מאורח החיים הקבוע שלכם. כשאתם נמנעים מחשיפה לשמש במידה רבה או בכלל, מורחים חומרים מסנני קרינה וחובשים כובע ושומרים על עצמכם, הקמטים יתעכבו והפיגמנטציה לא תיראה בצורה בולט כמו שהיא נראית אצל מי שרגילים להיחשף לשמש במידה רבה. אין שיזוף בריא באמת ולכן כל חשיפה מסכנת. יחד עם סיגריות ואלכוהול זה גורם להזדקנות העור במהירות וחשוב להימנע מכך.

מסיכות ששומרות על הפנים בעזרת חומרים ייחודיים

חברת לאורקס ישראל פיתחה במעבדות שלה קרמים ייחודיים שמכילים חומרים שנוצרים בעור הפנים באופן טבעי והם אלה ששומרים על העור מפני קמטים והזדקנות. החומרים נמצאים בקרם של מסיכת זהב לפנים. ביניהם אפשר למצוא חומצה היאלורונית וקולגן וגם סיליקה ומיקרו חלקיקי זהב, שכולם מעודדים את העור לייצר תאים ולשמור על הגמישות והמלאות שלו. זאת דרך מצוינת לטפל בקמטוטים שנוצרים בצורה נוחה ונעימה.

קרמים שמיועדים לאנטי אייג'ינג פעיל

חומרים שונים שמשמשים ללוחמה בקמטים הם ריכוז גבוה של ויטמינים ומינרלים, בדיוק כמו בטיפולי מזותרפיה לפנים אבל במקרה הזה באמצעות קרם אנטי אייג׳ינג. גם הקרם הזה מכיל כל מה שצריך על מנת להשיג שיפור במראה הקמטים ולמנוע אותם על ידי תוספת חומרי הזנה חיוניים לעור כדי לאפשר לו להילחם טוב יותר בנזקי הזמן.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם