הסיבות להיווצרות קמטים 

זמן קריאה: 2 דקות
קמטים

הגוף שלנו יודע לטפל בעצמו בנעורים אבל הולך ומאבד מהיכולות האלה ככל שעובר הזמן. חומרים שנועדו לשמור על הנעורים, הכושר, המראה הצעיר והחלק, העור המתוח והגמיש והגמישות בכלל של הגוף ויכולתו לנוע במהירות ובקלות הם חומרים שהולכים ומידלדלים עם הזמן, הגוף מפסיק לייצר אותם וכך אנחנו מקבלים את המראה המזדקן ואת כל הפגמים כמו פיגמנטציה ועור עייף ואפרורי. הסיבות האלה בעיקר גורמות לכך שהעור שלנו ושאר איברי הגוף, למעשה, כבר לא יכולים לדאוג לעצמם ולכן נחוצה התערבות חיצונית על ידי קוסמטיקה טובה ויעילה עם חומרים שעובדים מצוין. חברת לאורקס ישראל הצליחה לפתח טיפול מניעת קמטים ותכשירים שונים שמיועדים לשיקום העור, כמו קרם אנטי אייג׳ינג, שמכילים חלק מהחומרים האלה ובכך היא מקפיצה את רמת התכשירים שמוצעים ללקוחות בכמה רמות.

מה צריך כדי למנוע קמטים?

חומרים שונים כמו חומצה היאלורונית, קולגן, ויטמינים ומינרלים בריכוז גבוה או חלקיקי זהב וסיליקה שהוכחו כחומרים שמעודדים את תאי העור לחזור ולייצר עוד חומרים שמגמישים אוו ומשקמים את פגמיו, הם חלק מהחומרים שנמצאים בתכשירי לאורקס ישראל, כמו מסכת זהב לפנים או קרם אנטי אייג'ינג. היתרון הגדול של תכשירים אלה הוא שהם פותחו על ידי מדענים שיודעים לא רק מהו הרכב החומרים הנכון לעור כדי לחזור ולייצר אותם ולחדש את הרגנרציה, אלא גם את הריכוז הנכון שלהם והיחס של החומרים שרוצים שיהיה בתכשיר לחות וטיפול קוסמטי יעיל שגם מטפל בבעיות כמו פיגמנטציה או קמטים. 

תכשירים שמחוללים נפלאות בגלל הטבעיות שלהם

חומרים טבעיים הם חומרים שהעור שלנו מייצר בעצמו וכעת הוא מקבל אותם גם בהזנה מבחוץ כדי להחזיר לו את היכולות שלו להתחדש. זהו תכשיר שיכול לחולל נפלאות לא כי הוא מסתורי אלא להפך, דווקא משום שידוע היטב מה הוא מכיל והעור שלנו דווקא צמא לחידוש החומרים האלה שתמיד ייצר באופן טבעי כל השנים. כך שמה שמתאים לעור כדי לספק טיפול מניעת קמטים, כמו קרם נפלא שמשמש מסכת זהב לפנים, הוא בדיוק ההרכב שנמצא בתכשירים של החברה ומתאים למה שהעור ייצר כל השנים בעצמו כדי להיראות טוב.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצה לפרסם אצלנו?

חדשות News 4 מזמין אתכם לפרסם אצלנו באתר ולהיחשף לקהל גדול של קוראים. תוכלו לפרסם אצלנו כתבות ולקבל קישורים חזקים שיחזקו את האתר שלכם, באנרים, פרסומות ועוד.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם